Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke kast bort tiden din på å ringe til Tryg. Her er det ingen hjelp å få. Du må selv finne løsningen på ditt problem.
Jeg har svært dårlig erfaring med selskapets behandling av meldt skade. Efaringen er at selskapet gjerne vil ha deg som kunde og motta forsikringspremie. Jeg opplever at selskapet ikke vil følge Finansklagenemndas sekretæriats konklusjon, med det formål at forsikringskunden må anlegge sivil rettsak mot selskapet, dersom de vil forfølge sekretæriatets innstilling, der det fastslås at Tryg Forsikring AS har ansvar etter forsikringen. Jeg er skuffet over selskapets langdryge behandling av skaden og fraråder å tegne forsikring hos selskapet,
Profesjonelle selgere som ikke lurer deg til å kjøpe unødvendige forsikringer. Gode priser og god dekning. Etter et uhell fikk jeg raskt hjelp og kundebehandleren viste god forståelse. Ryddig og bra selskap
Så langt fornøyd med selskapet, har ikke noe som tilsier annet enn at det er totale prisen på forsikringene som kan synes å ha blitt for høye. Ved lik pris fra andre selskaper er det ingen grunn til å skifte.
Jeg opplevde at Tryg var svært konkurransedyktige på pris, men når året var omme og fornyelsen kom, så hadde de økt forsikringspremien med 6600,- for alle forsikringene totalt, tilsvarende en økning på nesten 40%. Det beste var at forsikringskonsulenten hos Tryg ikke kunne gi et godt svar på hvorfor, og måtte be om hjelp fra en kollega. Jeg ba om hjelp fra et annet selskap så nå blir det bytte!
Hvis du vurderer helseforsikring fra Tryg bør du sjekke først hvor de sender deg hvis du trenger spesialist. Svært van vanlige spesialister har de ikke i f.e. Haugesund, da mA du reise til Stavanger eller Bergen. Dårlig tilbud!
Hver gang jeg ringer kommer jeg fort fram til en ledig konsulent.