Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
130 % økning i forsikringspremie uten varsel eller grunn og med skulte beløp
Fikk rotter i hus. Hadde skadedyr og råteskadeforsikring. Det eneste Tryg kunne bidra med var å sette ut rottefeller.
Elendig til ingen dekning på elektonikk som mobiler og ipad. Dårlig kundeservice, treg behandling.
Fikk dårligere forsikring enn jeg byttet fra.. selv om dette ifølge selger skulle være samme eller bedre..
Tryg tar ikke vare på lojale kunder og overpriser sine forsikringer
Raske oppgjør når noe har skjedd! Men alt for dyrt.
Hadde vannlekkasje fra takterrassen til naboen. Nesten før takstmann fikk sendt inn befaringsrapporten, ble avslaget sendt og saken stengt. Vi gjorde selv forsøk på å tette lekkasjen men fant da at kilden til lekkasjen var en annen enn tidligere antatt. Etter å ha fått åpnet saken på nytt og gjort ny befaring ble saken avslått nok en gang. I begge tilfeller, var grunnlaget tynt og bar soleklart preg av at saksbehandlerne hadde sittet med lupen og ridd paragrafer slik at de slapp å hjelpe oss. Etter over 10 år som kunde (og ca. 20.000,- pr år) uten skadeoppgjør, mister de nå oss som kunde for en sak som ville kostet dem rundt 20.000 å utbedre. Mens vi venter på trege saksbehandlere som er mest opptatt av å koste saken under matta, må jeg og samboeren sove på stua. Pris er ikke det eneste man bør se på når man velger forsikringsselskap. Hold deg langt unna dette selskapet! Når uhellet er ute, er de mest opptatt av å sende forespørselen din om hjelp i retur.