Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundebehandling, man får feil råd og ender opp med en forsikring som ikke har dekning for det man tror man har betalt for. Det går også halvannen måned mellom hver gang du får et svar, og saksbehandler er aldri tilgjengelig når man ringer etter henne. Dessverre får jeg ikke byttet til et annet selskap før bindingstiden går ut om åtte måneder, ellers hadde jeg gjort det umiddelbart.
Hvis det har vært noe så har de ordnet opp enkelt. Også bra hjemmeside.
Har hatt Tryg som forsikringsselskap 20 år, fordi det er samarbeidspartneren til Utdanningsforbundet og at prisen på gruppeforsikringene er lavere enn hos konkurrentene. Vi er godt forsikra og prisen som var ca 20000 årlig er nå ca 50000 - så på 20 år har vi betalt godt for oss. Jeg har hatt kontakt med dem angående skader 5 ganger på 20 år. To ganger reiseforsikring, to ganger små lakkskader på bilen og en gang i forbindelse med at det ene barnet vårt ikke ble bra etter et beinbrudd. Felles for de 5 gangene er at det tar lang tid å få kontakt med Tryg. Du kan sitte lenge i telefonkø, for å si det slik. I tillegg får jeg ingen god følelse av å snakke med dem. De gangene jeg har trengt hjelp, er opplevelsen min at jeg er til belastning, at saken skal lukkes så fort som mulig uten at det skal koste dem noe. Trist at jeg har brukt så mye penger og frustrasjon på å støtte en slik aktør.
De sa opp min hundeforsikring, trolig fordi jeg har meldt inn sykdom på hunden. Gav først meg skylden og så ett annet forsikringsselskap. Men så dokumenterte jeg at de var dem. Da åpnet de forsikring igjen og økte fra 2.700 til 4000 og året etter til 7000 kr. Grunnen var da først at jeg var risiko, og når jeg bad å prate med dem, var det jeg som jeg viste ikke risiko. Nå har de bare sluttet å svare på mail. Anbefaler ingen å bli behandlet slik og det finnes heldigvis forsikringsselskap som kan å behandle kundene sine.
Codan var bra det første derre gjør etter sammenslåing er å sette opp prisen og får ikke kontakt via mail som kunde må man også betale telefon for å få kontakt nei takk ser meg om etter annet selskap
Sendte inn bestilling tidlig i februar. Har enda ikke fått noe svar på om jeg får forsikringen eller ikke. På min side står det bare at "mer informasjon kommer", men det har stått der i en måned. Jeg er bare veldig glad for at de ikke har begynt å fakturere. Kundeservice virker som de ikke forstår feilen, og jeg sitter her, helt uten forsikring fordi de sendte inn oppsigelse til det andre selskapet mitt i mars
Overpriset forsikring. Selv med rabatt som følge av medlemskap er forsikringen dyrere enn hos andre selskap. Lite imøtekommende kundeservice.