Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Codan var bra det første derre gjør etter sammenslåing er å sette opp prisen og får ikke kontakt via mail som kunde må man også betale telefon for å få kontakt nei takk ser meg om etter annet selskap
Sendte inn bestilling tidlig i februar. Har enda ikke fått noe svar på om jeg får forsikringen eller ikke. På min side står det bare at "mer informasjon kommer", men det har stått der i en måned. Jeg er bare veldig glad for at de ikke har begynt å fakturere. Kundeservice virker som de ikke forstår feilen, og jeg sitter her, helt uten forsikring fordi de sendte inn oppsigelse til det andre selskapet mitt i mars
Overpriset forsikring. Selv med rabatt som følge av medlemskap er forsikringen dyrere enn hos andre selskap. Lite imøtekommende kundeservice.
motparter har rygget i biler uten å legge igjen skademelding. derav 8000kr i egenandel blir formye. dårlig dekning på ulykker og skader på gjenstander, og krangling på mail.
Jeg var fornøyd med service og et oppgjør. Men etterhvert ble forsikringen vesentlig dyrere . Da er det på tide og skifte selskap.
Har ved flere anledninger forsøkt å bruke forsikringen som jeg har betalt for i en del år. Hver gang finner de et eller annet som gjør at de ikke dekker hendelsen. Hvis du liker falsk trygghet og ønsker å betale for det: Kjør på! Om du derimot ønsker dekning, velg et annet selskap. Hele resonnementet for å betale for forsikring er for å dekke UFORUTSETTE skader/hendelser/tyveri. Man kan ikke forutsi va som kan gå galt, og anskaffer seg derfor forsikring for å minimere resultatet av hendelsen. Når forsikringsselskapet alltid snor seg unna er det hele verdiløst.
Utrolig lang behandlingstid på min reiseforsikring, svarte ikke før jeg sendte purring og fink da heller ikke svar. Da ringte jeg dem. Endte opp med å ikke få det dekt siden gjenstanden ikke er «tapt» men mistet. Styr unna så slipper du unna mye irritasjon.