Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med Tryg. Hyggelige kundebehandlere og får alltid rask hjelp. Prisen har økt en del i det siste, så sonderer markedet for og evt bytte.
DYR forsikring og vanskelig å si opp. Prøvde å si opp, men det måtte nytt forsikringsselskap gjøre. Jeg sa at jeg hadde fått ny forsikring, men det hjalp lite. Sto at det var 1 år til forsikringen min stoppet, enda jeg hadde kontaktet de 3 ganger. Da jeg endelig fikk noe tilbake melding kom det enda en regning for noen ekstra dager, grunnet styret deres. Spurte på forhånd om de kunne redusere pris for å holde meg som kunde. Det kom ikke et tilbud i det hele tatt. Ble 200,- billigere å bytte til Fremtind. (Topp hundeforsikring).
Enkel måte å få snakke med konsulentene. Rask behandling av søknader.
Meget dårlig erfaring, blei lovd kjempe priser. Men. Prisene var skrudd opp når vi mottok tilbud og avtalen var sendt. Meget skuffende.
Klaget på avgjørelse i en sak på reiseforsikringen min. Etter 6 uker tok jeg kontakt for å spørre om status og fikk beskjed om at det for tiden var 6 ukers behandlingstid, og at de forventet at saken skulle være ferdig i løpet av uken. 3 uker senere tok jeg kontakt igjen og fikk samme beskjed. Nærmer seg nå 12 uker.
Lager rot, forandrer avtalen med høyere priser, sa opp uten gyldig grunn for så og doble prisene for det var betalingsanmerkning på meg. Og sa eg måtte betale alt på ein gang. Endre med og bli straffet trippelt opp pga uforsikret kjøre tøy. Og det skal eg si eskalerte for i pris mens eg kranglet med tryg. Hadde ingen ting uteståande hos dei ein gang. Så ja frekke folk
Rørbrudd på kommunal ledningsnett. Hele kummen ble byttet. Jeg er rystet over hvordan vår skadesak endte. Selv etter hjelp fra advokat og Nemda. Selskapet har opptredd særdeles uansvarlig og kynisk og de bruker alt av «smutthull» å sier ting som overhodet ikke er tilfelle. De lyver og bruker gamle vilkårsperioder som står aktiv på «min side». Her må man helst ha en utdannelse som jurist for å kunne hjelpe seg selv og sine da det er null hjelp fra selskapet å få. Fikk følgeskader etter dårlig utført arbeid og etter særdeles uansvarlige valg som ble tatt av selskapet. Hele våtrommet ble revet ned. Rør ble tatt av, flyttet brederen , tok av veggplater , av med isolasjon osv. Forlater stedet med ukoblete jordledninger og midlertidige løsninger på elektriske ledninger og vannrør. De trakk seg plutselig ut etter 8 uker da de mente de måtte gjøre oppgraderinger for å stille rommet opp igjen som forsikringen ikke dekket. Dette burde de virkelig ha gitt informasjon om, hvem kan vite hva som er under eller bak før det blir tatt bort ? Står ingenting om dette i vilkårene. Dette ble slik det ble pga tørke ikke ble satt på før 16 dager etter skaden. Tørke sto kun på i ei uke, ble satt på igjen etter veggplatene ble revet av, 6 uker etter skaden. Nå ble det tørket i ca 2,5 mnd som resulterte i mere følgeskader pga for mye og for hard tørking. Ble påtvinget et kontantoppgjør på ca 26.000 kr, vi har fått taksert våtrommet oppstillet til tilnermet slik det var men selvfølgelig med å forholde seg etter lover og forskrifter som er pålagt. Summen ble satt her til mellom 240.000-300.000 kr. Det kan umulig være riktig ar de kan springe fra en sak slik å ikke ta ansvar etter sitt dårlig utførte arbeid og særdeles dårlige valg til hvordan dette skulle løses. Jeg skjemmes på deres vegne. Man kan absolutt ikke føle seg trygg i Tryg. Å tro meg, jeg kommer aldri til å gi meg. Vår sak skal ut til de jeg kan få det ut til å det skal snakkes høyt om. Jeg synes synd på alle kundene Tryg har som sitter der å føler seg trygg. Selv ikke med vår Ekstra / toppforsikring var vi her godt nok forsikret, enda dette ikke var vår feil men deres etter de ikke gjorde slik de skulle til den tid de skulle. Skammelig !