Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ønsker ikke at min værste fiende har dette seleskapet som forsikring. Værste som finnes. Behandleren har påtatt seg saken min, for 6 dager siden, men da har problemer med barnet sitt så da får han ikke vært på jobb. Da skjønner jeg ikke hvorfor ingen andre kan påta seg saken min. Cons med seleskapet: Behandlingstid Ræva nettsider ikke la meg starte med kundebehandlere
Blitt veldig dyre - ellers bra kundeservice - bør være bedre med kontakt med kundene ved fornyelse
Jeg råder ikke engang fienden ! Insister alltid vilkårene med en gang ! Når du skal kompensere for en større skade som brann osv., da kommer store problemer.
Bra selskap, litt sen med å svare på mail. fornøyd med avtale eg fikk men det finnes sikkert noe bedre på pris.
Jeg ble oppringt av en av Trygg Forsikrings selgere. Etter deres introduksjon sa jeg at jeg var fornøyd med forsikringene jeg hadde, og at jeg ikke ønsket å endre dette. De la brått på. Dette opplevdes så frekt at jeg skrev denne meldingen. Jeg kommer til å bruke denne lille historien dersom jeg har samtaler som vedrører valg av forsikringsselskap.
Raske til å svare. God pris. Ikke noe tull. De tror deg på ditt ord
Etter flomskade på huset vårt, har vi møtt en saksbehandler som ikke har evnen til å vise medfølelse, han overser mailer, svarer ikke på meldinger, er frekk, godtar ikke noe av det vi kommer med av forslag, rett og slett overkjører oss. Tryg gir oss heller ikke mulighet å bytte saksbehandler. Vi trekker alle forsikringer vi har hos Tryg ut, og bytter selskap. Aldri mer Tryg!!!