Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske til å svare. God pris. Ikke noe tull. De tror deg på ditt ord
Etter flomskade på huset vårt, har vi møtt en saksbehandler som ikke har evnen til å vise medfølelse, han overser mailer, svarer ikke på meldinger, er frekk, godtar ikke noe av det vi kommer med av forslag, rett og slett overkjører oss. Tryg gir oss heller ikke mulighet å bytte saksbehandler. Vi trekker alle forsikringer vi har hos Tryg ut, og bytter selskap. Aldri mer Tryg!!!
Greit, ikke noe mer eller mindre. Hatt denne i noen år
Har vært kunde i Tryg i over 10 år. Bare positive erfaringer med de og fått god hjelp hver gang jeg har hatt en skade. De har rask saksbehandling, dyktige skadebehandlere og viser empati og medfølelse. Prøvde Fremtind forsikring i 3 mnd og har dårlige erfaringer derfra. De har useriøse skadebehandlere og elendig saksbehandling. Byttet tilbake igjen til Tryg fordi jeg trives best i Tryg hvor jeg vet av erfaring jeg får god hjelp og oppfølging-.
ryddig og greit. ingen negative erfaringer annet enn at de ikk ringte meg opp når jeg ønsket i forbindelse med økning i forsikringspremier
Jeg har hatt to separate situasjoner der noen har kollidert i min bil. Tryg har ordnet alt og lagt til rette for at det ble minst mulig stress for meg
Ble kontaktet vedr. pristilbud på bedre pris på forsikringen, som har blitt alt for høy