Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk fra Frende, ba om tilbud på akkurat det samme jeg hadde. Plutselig oppdager jeg at innboforsikring er vekke, kasko på båt er tatt av. Punkterte måtte vente i 3,5 t før hjelp kom, beklager var svaret. Taper masse på dette. Ba om gjennomgang på alle. Hørte ikke noe fra de, så da gikk jeg tilbake til Frende, tør ikke gamble her lenger. Rett skal være rett Viking redningstjeneste som sendte oppdrag feil. Men men er trygg som har avtale med disse, her trengs det skjerping.
Vannskade i bad som vi umuleg kunne vite om- som blei dårleg handtert med takstmann i lomma på --
Det virker som om de jobber hardt for å gjøre det vanskelig for kundene å ta kontakt.
Oppfølging av feil som konsulent/selskap har gjort, feil med bonus, og ikke oppretting av denne. Har vist til tidligere avtaler om bonus, og som er endret senere, og er beviselig feil.
Har møtt negative kunde behandlere. Men har fått snar kontakt ved behov.
Hva som er bra? Prisen, og heller ikke mye tull ved bruk av forsikringen. Derimot er det en dårlig "min side", der bare deler av kommunikasjonen min med selskapet blir lagret (slik den igrunnen skal). Og når en forsikring er sagt opp forsvinner den fra siden lenge før den skal bli deaktivert. Og fakturaer? Nei, får kun purringer. Dvs må jeg: 1. Logge inn på Tryg hver eneste måned for å sjekke purringen 2. Ringe til "kundeservice" for å få slettet gebyr og renter. 3. Få litt kjeft fordi det er klart jeg må betale selv om de ikke klarer å sende ut faktura. Er selvfølgelig MIN skyld at de ikke sender faktura. (i følge dem) 4. Betale purringen. 5. Vente på neste purring. Rewind, repeat. Og dette med avtalegiro og efaktura... :-S Nei, er heller ikke problem med dekning på konto.
Biligbillig. Vi kuttet vekk 1/3 av regningen på å flytte over. Har ikke hatt noen skader ennå, så jeg kan ikke si noe om håndtering av dette.