Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sikkert greit, har aldri hatt behov for å bruke forsikringen, bare betalt.
Rask skadebehandling, men kompetansen hos enkelte skadebehandlere trekker ned.
Hadde det vært rettferdighet i verden så hadde jeg sendt faktura til Tryg for all den tid jeg har måttet brukt på å ringe og skrive for å forsøke å ordne opp i ting. Har aldri meldt en skade til selskapet, har ingenting med det å gjøre. Men de på kundeservice har gjort feil på feil når det kommer til forsikringsavtalene som har gjort at jeg har måttet ringe inn, de er veldig søte og høflige både på telefon og skriftlig og søker bot og bedring - men ingenting skjer. Må være vanntette skott mellom kundeservice og fakturaavdeling for det eneste som er sikkert når det gjelder Tryg, er at fakturaene fortsette å komme Har kvittet meg med alle forsikringer, bortsett fra en, som kun de tilbyr. Likevel mener de at jeg fortsatt skylder de penger så i morgen må jeg nok atter en gang ringe de. Styr unna folkens, stort selskap, del av Nordea og kjekke folk på Kundeservice men tror de må være mangelfullt utviklet
Har ikke kundens beste i fokus. Dårlig kundebehandling og elendige på å ta rett avgjørelse på saker.
Økning i premie på 34% på 2 år, har ikke hatt skade overhode.
Nettsidene forteller meg at jeg ikke er kunde når jeg har vært kunde i over to år. Dette gjør at man ikke kan se informasjon om sin forsikring på "mine sider". Dersom man ringer kundeservice og forklarer problemet forteller de deg at de jobber med å fikse det. Dette har de gjort i over 3 måneder. I tillegg kommer fakturaer som to separate fakturaer og du får purringer på fakturaer du allerede har betalt to-tre uker før forfallsdato.
Ble frastjålet verdisaker.. Det ble politianmeldt. Fikk beskjed om at de mente at det ikke gikk annt å bli frastjålet verdisaker enn har på seg. Som totalkunde blir mann forbanna!!!