Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg byttet selskap til Tryg var vi enige om at jeg beholdt innboforsikringen i det gamle selskapet, de ordna med det å sa ikke opp innbo tenkte ikke mere på det da jeg har 5-9 kjøretøy så varierer årlig premie en del men tok en sjekk på hva jeg hadde da det er ca40000,- regninga er på, viste det seg at de hadde lagt inn innboforsikring så jeg betaler dobbelt. Har foregått i mange år referert til en representant fra TRYG som også sa at det var mitt ansvar at TRYG har svindla meg. Så da er det vel naturlig å bytte selskap.
Veldig god service, rask hjelp og hyggelige, men dyr.
Fornøyd med Tryg men synes det er for dyrt. Raskt skadeoppgjør på en stjålet mobil.
Fikk ødelagt telefon på ferie. Tok bare 10 min å fylle ut skademelding på min side tryg.no. 3 dager senere var skadeoppgjøret klart. Heilt supert, kjempe fornøyd.
Vår leilighet har blitt total skadet av en vann lekkasje. Har aldri blitt så dårlig behandlet av et forsikringsselskap. De er utrolig treige til å betale utlegg, bruker billige og dårlige folk for rehabilitering av leilighet og prøver å kutte kostnader hele tiden. Nå har vi fått en leilighet som har fått svart mugg sopp pga at det ikke har blitt fikset riktig. Hold dere unna Tryg.
Vanskelig å få tak i, når bil havarerte i Tyskland. Lite hjelp
Vi har vært totalkunde i mange år uten uhell. Så får vi to skader uten at vi har skyld i noen av dem. Det er da vi oppdager hva det vil si å være kunde av Tryg. Fullstendig ignoranse, trenering av saker og skylddeling med store bonustap som følge. Hold dere langt unna dette selskapet.