Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært skuffet over hjelpen vi fikk da bilen vår ble utsatt for hærverk. Vi er total kunder og har aldri ( heldigvis) hatt bruk for forsikringene våres. Når vi først hadde behov taper vi tusen vis av kroner pga et vanvittig bonustap på en skade vi selv ikke hadde noe skyld i.
Jeg er fornød med selskapet. De har alltid vært raske når jeg har hatt bruk for dem.
Jeg har brukt Tryg gjennom mange år, nesten skadefritt. Hadde stor skade på bil i vinter og noen småskader på andre biler. bonus ble veldig fort redusert fra 70% til 10% uansett om jeg har kjørt tilnærmet skadefritt i mange år. Vanskelig å forhandle pris etter bonustap, men ikke vanskelig å forhandle pris før tapet.
Litt skuffet over manglende dekning av golfbag inkl smart telefon som pga vind veltet ut i tjern. Ingenting å klage på inntil ovennevnte hendelse hvor jeg opplevde mangelfull dekning
Hadde besøk og gikk gjennom alt, skulle ringe meg dagen etter, hørte ikke noe. Ringte opp og da hadde de surret og måtte legge inn alt på nytt for å gi meg tilbud. Satt i møte i 2 timer og gikk gjennom alt, kunne ikke gi pris, skulle ringe meg i løpet av uka. Nå har det gått 3 måneder enda ikke hørt noe.
Ikke min feil at trygg overtar forsikringen fra komplett. Hunden min fikk en klemskader og Tryg vil ikke tilbakebetale meg den lille sum ca 500 kr. av 1500 egenandel på 1000 kr. de begrunner det med at jeg ikke har tegnet forsikring hos de da dette inntraff. Skal vi kunder straffes for at de bytter over. heldigvis var jo dette en liten sum, hva om dette hadde vært en operasjon feks.? Jeg har sent inn både klage og mail men har ikke mottatt svar. Derfor skal alle mine forsikringer opphøre her, jeg finner et annet.
De er blitt så dyre på forsikringer. Har hvert kunde siden 1992 da de het dial forsikring..