Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt skuffet over manglende dekning av golfbag inkl smart telefon som pga vind veltet ut i tjern. Ingenting å klage på inntil ovennevnte hendelse hvor jeg opplevde mangelfull dekning
Hadde besøk og gikk gjennom alt, skulle ringe meg dagen etter, hørte ikke noe. Ringte opp og da hadde de surret og måtte legge inn alt på nytt for å gi meg tilbud. Satt i møte i 2 timer og gikk gjennom alt, kunne ikke gi pris, skulle ringe meg i løpet av uka. Nå har det gått 3 måneder enda ikke hørt noe.
Ikke min feil at trygg overtar forsikringen fra komplett. Hunden min fikk en klemskader og Tryg vil ikke tilbakebetale meg den lille sum ca 500 kr. av 1500 egenandel på 1000 kr. de begrunner det med at jeg ikke har tegnet forsikring hos de da dette inntraff. Skal vi kunder straffes for at de bytter over. heldigvis var jo dette en liten sum, hva om dette hadde vært en operasjon feks.? Jeg har sent inn både klage og mail men har ikke mottatt svar. Derfor skal alle mine forsikringer opphøre her, jeg finner et annet.
De er blitt så dyre på forsikringer. Har hvert kunde siden 1992 da de het dial forsikring..
Kundeservice har ikke noe annet en standardsvar. det er som å prate med en robot som er programmert til å være dum. Prisene er høye og skadebehandlingen er slett.
Vi ble lovet en kjapp prosess, i forbindelse med at vår hund måtte avlives pga nyresvikt i juli. Det var traumatisk nok å miste hunden, da er det veldig trist at rutinene deres ikke fungerer. Det har nå gått nesten en måned, vi har ennå ikke fått tilbakebetalt noe av de 15000 vi måtte legge ut til veterinær og avlivning for vår kjære hund i sommer. Da er jeg flyttet mine forsikringer til Tryg, ble jeg lovet en personlig kontakt, denne personen har jeg bare pratet med i salgssamtalen, etter den tid er det alltid opptatt eller intet svar, har heller fått noe navn på en ny personlig kontakt. Ikke lag forventninger til noe dere ikke kan holde.:-((
Jeg har klaget på en jobb Takstforum, som er forsikret hos Tryg, har gjort. Selskapet har åpenbart ingen tradisjon for å svare på skriftlige henvendelser. Da jeg ringte advokaten kunne han medele at de allerede hadde behandlet saken, og konkludert med at feil ikke var gjort. Siden jeg forventer et skriftlig og begrunnet svar, har jeg oversendte nye, relevante dokumenter. Nå svarer de ikke igjen. Forstår godt at Takstforum bruker Tryg.