Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Knakk innfestning til støtdemper bak, forsøkte flere ganger å kontakte selskapet. Men der skylder de på global krise. Hvor er backupsystemet??? Dette er jo for dårlig. Hadde bruk for assistanse, men siden jeg ikke fikk svar hos Tryg så kjørte jeg hjem. Noe jeg ikke hadde gjort hvis jeg hadde fått kontakt og kunne svare på et spørsmål hadde jeg leiebil inkludert??? Dette var jeg litt usikker på.
Greit selskap å forholde seg til. Har ingen problematiske hendelser å vise til.
Snakket med kundeservice som endte med at jeg måtte legge på telefonen… vedkommende var arrogant, lite behjelpelig og anklagende mens vår lille familie på 4 står midt opp i en alvorlig hendelse i utlandet der datteren vår ble hentet med ambulanse. Har ikke ord… STYR UNNA!!! Vi er totalkunde, men skal bytte selskap uansett når vi kommer hjem. Helt ubrukelig!!
En tirade av motargument fra Trygrepresentant til mitt forslag om endring av forsikringssum som har gått opp ca 20% på ett år. Umulig å endre min avtale fordi den er svært god slik den er. Inflasjon, valutaendringer, dyrere deler og varer som må erstattes er noen av årsakene til at min forsikring er kraftig endret i følge forsikringsrådgiver hos Tryg. Det kan også nevnes at jeg har vært forsikringstaker hos Tryg i mange år uten å ha brukt forsikringen til dekning av skader.
Veldig dårlig. (Anonymisert navn) er dårlig saksbehandler. Han lurte meg veldig. Fikk ikke lov og beholde lånebil selvom jeg hadde rett på deg og hadde fyll kasko med låne bil. Fikk ingenting fra dem. Måtte flykte.
God dialog. Rask besvarelse og kom best ut på pris totalt..
Veldig fornøyd. Lite problemer ved skadesaker men behandlingstiden kan tidvis være litt lang.