Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke noe kommunikasjon, treg prosess, og aldri tilstedte. Oppgjør kan man nesten se bort ifra.
Ble oppringt av selger for Tryg og byttet forsikring. Avtalte pris sånn og sånn og betaling av premie 1 gang pr mnd. Når avtalen kom var prisen betydelig høyere enn avtalt og innbetaling for ett år kom samtidig. Ringer representant som lover og fikse. Etter 5-6 telefoner, både til og fra representant samt fra Tryg som sier de skal fikse dette så er der ikke skjedd noen ting. Avtalt pris var under 30000kr pr år. Pr i dag ligger der 4 fakturaer min nettbank ber meg godkjenne på tilsammen over 70000kr.
God kunderådgiver. Litt manglende oppfølging når mail er sendt
Ryddig og raske. Må justere prisene for total kunder. Ikke hatt skader så lenge jeg har vært kunde.
Måtte ta ut skjønn for å slippe alt.. og komme til hektene igjen.. takstmann MNTF / daglig lede (ikke bra) Recover sortland (ikke bra) Ble nektet adgang til mitt eget hus, under nedpakking og gjennoppbygging Fikk ikke alle tingene tilbake, flere ting var forsvunne??????
Greit og hurtig oppgjør ved skade.skade på bobil ble hurti tatt.
Har holdt på i en måned, og gir nå opp. De lovet en meget god pris på bilforsikringen, men vi fikk en mye høyere faktura. Har siden forsøkt å få fikset opp i dette gjennom tre kunderådgivere. Alle lover å ta kontakt og følge opp, men det skjer ikke. Leser også andres erfaringer her når det kommer til skadebehandling og tenker da: Hold dere unna!!