Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde vannlekkasje i utleieleiligheten vår. Super skadebehandler som informerte oss om videre saksbehandling hele veien. Fått mye mer tilbake i erstatning enn forventet! Tips: Ta bilder av eiendelene dine FØR skaden skjer, så får du dekker alt du trenger og litt til!
Kjempehyggelig med en egen person å forholde seg til i forhold til forsikringer, men så fort det blir en skade; da blir det stopp. Ventet i en måned på svar. Kundebehandler tar ferie, og ingen tar saken. Ringer, og får halvkjipe svar tilbake. Kommer alltid til forskjellige kundebehandlere fordi jeg ikke får kontakt med personen som har saken min.
Svarte aldri på om jeg kunne få ett nytt tilbud. Ventet 2 månder nå.
Greit forsikringsselskap, hyggelige saksbehandlere og grei og kvikk behandling etter skade.
Må passast på med tanke på "snikøkning " på forsikringspremien. Gjelder nok fleire selskap. Har personleg ingen saker som gjer at Tryg kan målast i forhold til forsikringsoppgjør.
Fungerte bra ved flomskade i august 2016 da innbo ble ødelagt men måtte gjøre mye selv og veldig forskjellig informasjon da vi ringte :( men dyre forsikringer, forskjellig informasjon via telefon og ikke fulgt opp henvendelser....
Fikk et godt tilbud på mc forsikring og byttet til Tryg. Siden har prisene bare steget og steget mens verdien på mine mc`r bare blir lavere og lavere. Hvorfor kan de tilby forsikring på en 5 år gammel sykkel til 250.000 til drøye 2.500 og når sykkelen har blitt 10 år gammel krever di 4.000!!?? Jeg får jo bare mindre igjen pga alder på gjenstand etc. men må betale mere!!! PS. Aldri vært utsatt for skader eller benyttet meg av forsikringen. STRAX takk for meg Tryg!!!