Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke interessert meg for forsikring og skjønner nå at jeg ikke har hatt alt jeg burde, kanskje noen burde ha ringt for å foreslå eventuelt redegjort innimellom. Har tross alt vært der i 10 år. I tillegg er prisen veldig dyr! Service ved skade er ok, men lite kunnskap og svarer feil i forhold til den forsikringen man har.
Rask behandling av skademeldinger og greit oppgjør.
De siste to betalingene har jeg ikke fått påminnelse om betaling før de sender meg purring.
Jeg har hatt Tryg forsikring i mange år på min lille bedrift. Så ble det innbrudd. Verktøy ble borte med verdi 300,000,- Når jeg ringte Tryg for støtte og hjelp med glass og inventar etter innbrudd over alt. Da fikk jeg vite at nei da min forsikring var sagt opp. De kjente meg ikke en gang. Jeg var ikke kunde så jeg fikk ikke direkte telefon til saksbehandler. Tror det var 040 jeg måtte ringe. Så etter ca en uke. Jo da jeg hadde vist forsikring hos dem. Etter en måned fikk jeg tilbud om 160,000 - 15,000 - egenandel. Jeg bare aksepterte da jeg ikke orket mere fra det selskapet. Jeg ville bli ferdig med hele saken.
Synes forsikringen er dyr. Fornøyd med et tidligere oppgjør med skade på bilen.
Har alle mine forsikringa hos Tryg Som 3 bila, hytte og reise forsikring. Har ikkje hatt noen skade pr dags dato på den bakgrunn er eg godt fornøgd. Hilsen Rolf
Har ikke så mye å utsette på dem. Fikk fikset skaden på bilen uten problem.