Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte sak 01.06.21. Den er fremdeles ikke vurdert etter over fire måneder, skriver i dag 06.10.21. Blir møtt IGJEN med at saksbehandler skal underrettes. Jeg har ikke hørt noe fra ham/henne. En eller annen sjef, som ikke presenterer seg ved navn, tar over samtaler og åpner med: jeg forstod du er utålmodig. Vel, det kan nok diskuteres. Min utålmodighet er høyst berettighet. Og for min del, så dreier det seg om 16000,- som jeg etter forsikringsvilkårene skal ha tilbakebetalt. Ja, for jeg har lagt ut 28000,- selv….
Salgsavdeling og skadeavdeling kjører ikke etter de samme regler. Salg lover en ting for å få solgt forsikring som skade er uenig i når uhellet er ute. Kriterier endres underveis for at de skal slippe utbetaling. Livsfarlig og absolutt ikke å stole på.
Selskapet reduserte vilkårene i min hundeforsikring, og hevder jeg utførte denne endringen. Dette har jeg ikke gjort. Endringen ble foretatt dager etter at hadde et sykdomstilfelle på hunden. Hvem er det som reduserer forsikringsdekningen like etter at man har hatt en skade. Jeg vil råde alle som har forsikringer her til å bytte omgående. Det er for sent når skaden kommer og du trenger forsikringen. Dette utgjorde for min del en svært dyr dyrlegeregning som jeg måtte dekke selv. Jeg fraråder alle å bruke dette selskapet til noe som helst. Rett og slett svindel og bedrageri..
Veldig treig saksbehandlingstid. Behandler i saken drøyet veldig, og var generelt usikker i hvordan de skulle håndtere saken. Det tok blandt annet nesten uke før takstmann vurderte skaden og behandler hadde ikke informert oss om noe. Etter flere timer i venting på telefon fikk jeg endelig tak i behandleren for saken min, som informerte at det ikke var klart for å gå videre enda. Ila. tiden jeg ventet var det flere andre behandlere som sa at min var tilgjengelig, men behandleren min la på telefonen flere ganger og mente de ikke var tilgjengelig. Vi har også ikke fått noe tilbakemelding på siden deres "Min side" med noen som helst dokumenter. Det tok dem nesten 3 uker å avskilte bilen etter takstmannen hadde kondemnert kjøretøyet også.
ikke kundesørvisinstilt tar ikke kontakt med forsikringstaker. ikke å stole på
Tryg rådgiver var svært hyggelig ved innsalg men det var svært graverende feil på polisen. Dette ble forsøkt rettet i ca ett år, da sendte Tryg meldinger til et fiktivt telefon nummer og e post. De nektet å rette opp telefon nummer og avsluttet forsikringer uten forvarsel. Det er direkte farlig og fullstendig ulovelig oppførsel av Tryg forsikring. Det er ikke å anbefale Tryg.
Har vært veldig fornøyd med de sålangt. Men forsikringspremien ble dyr på bilen min nå etter at den har steget i sommer, så da vil jeg finne noen som gir meg en billigere totalpremie på forsikringene mine.