Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig treig saksbehandlingstid. Behandler i saken drøyet veldig, og var generelt usikker i hvordan de skulle håndtere saken. Det tok blandt annet nesten uke før takstmann vurderte skaden og behandler hadde ikke informert oss om noe. Etter flere timer i venting på telefon fikk jeg endelig tak i behandleren for saken min, som informerte at det ikke var klart for å gå videre enda. Ila. tiden jeg ventet var det flere andre behandlere som sa at min var tilgjengelig, men behandleren min la på telefonen flere ganger og mente de ikke var tilgjengelig. Vi har også ikke fått noe tilbakemelding på siden deres "Min side" med noen som helst dokumenter. Det tok dem nesten 3 uker å avskilte bilen etter takstmannen hadde kondemnert kjøretøyet også.
ikke kundesørvisinstilt tar ikke kontakt med forsikringstaker. ikke å stole på
Tryg rådgiver var svært hyggelig ved innsalg men det var svært graverende feil på polisen. Dette ble forsøkt rettet i ca ett år, da sendte Tryg meldinger til et fiktivt telefon nummer og e post. De nektet å rette opp telefon nummer og avsluttet forsikringer uten forvarsel. Det er direkte farlig og fullstendig ulovelig oppførsel av Tryg forsikring. Det er ikke å anbefale Tryg.
Har vært veldig fornøyd med de sålangt. Men forsikringspremien ble dyr på bilen min nå etter at den har steget i sommer, så da vil jeg finne noen som gir meg en billigere totalpremie på forsikringene mine.
Jeg kunne ikke bruke bilen på omtrent rund to måned på grunn av stjålne registreringsnumre, forsikrings penger ble ikke returnert til meg
Krever betaling for "forsikringspremie i endring", fordi jeg og samboer solgte en bil i sommer og innlemmet en ny bil i forsikring. Plutselig har regningen økt med 1600 kr fra det vi betalte. Helt uaktuelt å fortsette hos tryg da de er så grådige. Hatt kontakt med kundeservice, men blir bare møtt med svada svar og arroganse. De fikk en sjanse 2 hos meg (hadde en dårlig opplevelse med de for flere år siden også), men en tredje sjanse får dem ikke.
Krever mye oppfølging og purring fra forsikringstakers side ved skadesaker, enten man er skyldig eller uskyldig i skaden selv. Skadeoppgjør er ok.