Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig på komunikasjon og tilbakemelding, etter gjentatte purringer og telefoner. Alltid en ny saksbehandler og det samme opp igjen på nytt.
Du får billigere forsikring, bedre vilkår, bedre kundeservice og ikke minst mye bedre skadeoppfølging hos andre norske aktører. Og det er vel grunnen til at du har forsikring, at du skal føle deg trygg på å bli ivaretatt når uhellet er ute? De er gode på å selge forsikring, men der stopper det. Styr unna, vi har så mange gode, norske forsikringsselskap.
Jeg bittet min forsikring til andre selskaper. Etter den ringte meg tryg kundeservice og han gi meg bedre tilbud og han sa til meg at jeg må slutte med den nye selskapet og tilbake til tryg til å få den tilbud og han bare juks og tull med meg og jeg fikk ikke noe tilbud.
Hjelpsom og grei betjening når jeg har hat kontakt med Tryg Forsikring. Ikke bestandig de har vært enig med meg da en frost skade hadde oppstått på Alden i min gamle " Bobil".
De er lite agressive ved oppfølging av skader, og av og til vanskelige å få fatt i over telefon
Har hatt en svindelsak som de ikke har vurdert til tilbakebetaling.
Føler meg lurt trill rundt .vanninntrenging dekkes ikke. Kun 1 m2 inne.? Dårlig, kom ingen vei med klage.