Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra tilbakemeldinger, og god behandling Jeg får alltid god tilbakemelding
Ved avlivning av kjæledyr (hund), så betaler ikke Tryg ut erstatning. Selv om veterinær oppfordret til avlivning grunnet en skade på en valp, som ikke ville bli bra. Viser seg da at det finst TRE ulike forsikringer og dekningsgrader på kjæledyrforsikringene, og at det bare er den ene som gir utbetaling ved dødsfall/avlivning. På hjemmesidene står det at den minste forsikringen dekker dødsfall/avlivning, så kan man velge å også betale for sykdom/behandling. Vi betalte da forsikring for sykdom/behandling o.l., men får da tydeligvis ingenting for avlivning. Helt tragisk system! Pengegriske. Hadde også et uhell der barna ødelagte noe i en butikk, det måtte vi ta på egen kappe, ingen hjelp å få. Da måtte vi eventuelt gå rettens vei, og kunne tapt enda mer penger. Ved biluhell, der vi ble kræsjet i, så fikk vi også lite støtte og hjelp. Forsikringsselskapet gjør ALT de kan for ikke å utbetale en krone!
Dyre forsikringer som øker altfor mye årlig om du aldri har skader eller ikke. Tar ikke vare på kunder mener jeg.
Det beste på skadeoppgjør. Billige er dei og. Eneste selskapet som kommer heim til deg.
Har måttet legge skaden ut på anbud selv og innhente tilbud. Jeg ønsket og få skaden utbedret men det ville Tryg ikke ta på seg pga av fukt i veggen. Entreprenøren fra Tryg sa til meg, at Tryg ikke ville betale det skaden kostet og reparere, så da var de ikke interessert i og gjøre jobben. Saken har tatt 5 mnd og i dag får jeg kontant oppgjøret. Naboleiligheten i tomansbolig fikk samme skade som jeg, og den er ferdig innflyttet for lenge siden, og forsikringsselskapet hennes tok seg av alle reparasjoner. Men de har et annet forsikringselskap. De har blitt godt ivaretatt mens jeg har brukt mye tid på og ringe og purre på uten at det har skjedd noe i saken. Jeg skrifter nå selskap pga dette, og anbefaler alle jeg kjenner til og gjøre det samme.
Jeg har hatt to store skader på boligen. Men de dekker ikke skader over tid og / eller skader som ikke kan dokumenteres er oppstått plutselig. Hva trenger man forsikring til? Sensorer som gir deg live oppdatert standard og forvarsel på skader er løsningen.
Upersonlig og elendig service. Ingen respekt for tidsaspektet i skadeoppgjør. At skaden tar oppimot et halvt år å utbedre er helt ok og forsikringstakers problem. Styr unna, selv om du er medlem i Utdanningsforbundet!