Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som medlem i Utdanningsforbundet har jeg hatt mine forsikringer i Tryg i over 20 år. Jeg har alltid trodd at jeg som medlem i Utdanningsforbundet hadde en ekstra trygghet. Det viste seg å være veldig feil. Da uhellet var ute og jeg fikk en vannskade til 150.000 på badet, fikk jeg utbetalt kr 5.000 til "følgeskadene". De prøvde seg først med at det manglet klemring ved sluk og at lekkasjen kom av vannsprut fra dusjen. Ved hjelp av egen fagmann, motbeviste jeg dette. Han bevitnet at badet er fagmessig utført på alle måter. Jeg ble likevel avvist. Da ble forklaringen at jeg ikke hadde dusjkabinett og derfor hadde det oppstått en lekkasje ved toalettet. Hvem skulle trodd at slikt ikke dekkes? Har du ikke dusjkabinett, bør vurdere å bytte forsikringsselskap. Hvis ikke, kan det bli veldig dyrt!
Ikke fornøyd med hva jeg må betale i premie nå, etter at jeg hadde en skade siste året.
Fakturaene var utsendt på papir istedenfor via e faktura som tidligere. Siden eg var opptatt utenlands så blei det som det blei. Har spurt hvorfor? De hadde til og med e faktura nr på papir regningene. Ingen svar å få Og det etter å ha blitt skadefri kunde hos Tryg / Enter i nesten 30 år.
Svarer ikke på mailer. Ikke behjelpelige når det gjelder skadeoppgjør. Dårlig kundebehandling... Kommer aldri til å anbefale Tryg til noen
Trenger å ordne opp i rot, holde de avtaler som gjøres.
Proffe kundebehandlere, god personlig service, men øker prisen sakte men sikkert som alle andre selskap.
Det var meget hyggelig mottakelse av min melding til dem om sykkeltyveri!