Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Proffe kundebehandlere, god personlig service, men øker prisen sakte men sikkert som alle andre selskap.
Det var meget hyggelig mottakelse av min melding til dem om sykkeltyveri!
Dårlig kundebehandling, elendige nettsider som sjeldent fungerer.
Sku hatt et oppgjør etter en skade som gjør at en mer eller mindre er ufør! Dei overtok aĺle poliser fra vital og jeg fikk avslag etter slett arbeid...3 dager tok det til avslag var et faktum!
Dårlig kundeservice og lovnadsbrudd. Har aldri erfart værre behandling
Rot, kundebehandler måtte spørre og kunne ikke ta avgjørelser. Synd for de var veldig bra tidligere. Byttet til Tryg i 2013 og var veldig fornøyd med min kontaktperson og saksbehandling, helt til han sluttet. Byttet i 2017
Virker som det er dårlig kommunikasjon innad i selskapet, og utrolig vanskelig å få svar på henvendelser som trenger oppfølging. Man får heller ikke navn på de du er i kontakt med, så det er umulig å vise til samtale. Og ulike svar fra kundesenteret. Betalinger blir ikke registrert og avtaler følges ikke opp. Fine priser så lenge du ikke trenger noe fra dem 😓