Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke fornøyd med hva jeg må betale i premie nå, etter at jeg hadde en skade siste året.
Fakturaene var utsendt på papir istedenfor via e faktura som tidligere. Siden eg var opptatt utenlands så blei det som det blei. Har spurt hvorfor? De hadde til og med e faktura nr på papir regningene. Ingen svar å få Og det etter å ha blitt skadefri kunde hos Tryg / Enter i nesten 30 år.
Svarer ikke på mailer. Ikke behjelpelige når det gjelder skadeoppgjør. Dårlig kundebehandling... Kommer aldri til å anbefale Tryg til noen
Trenger å ordne opp i rot, holde de avtaler som gjøres.
Proffe kundebehandlere, god personlig service, men øker prisen sakte men sikkert som alle andre selskap.
Det var meget hyggelig mottakelse av min melding til dem om sykkeltyveri!
Dårlig kundebehandling, elendige nettsider som sjeldent fungerer.