Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Disse her helt forferdelige!!! Har sittet og ventet på at de skal ta telefonen i en halvtime, også når de endelig tar telefonen så sier de hei og bare legger på. Vet at dette er med vilje fordi de ventet til etter kl15 for å ta den. Dessuten har jeg ventet på svar i over 4 måneder
Har hatt opplevelse av at tryg ønsker å gjøre opp både trygt og sikkert for dem selv og for kunden. Så da vi fikk ødelagt forteltet på campingvogna i kraftig vindvær, så fikk vi besøk dagen etter at skaden var skjedd fra tryg, og personen som kom hadde både sympati og forståelse for at vi hadde tatt kontakt, og at bildene jeg hadde sendt på forhånd viste både det han ville se, og ønsket å se, og som ham sa, han tok egentlig turen fordi han var i "nabolaget". Og kun derfor ! Og ved skade på frontruta, så gjorde de også opp veldig raskt og greit !
Saksbehandlere gjør seg utilgjengelig, svarer ikke på eposter og får ikke noen oppdateringer på evt situasjon man står i. I tillegg er endel Saksbehandlere uhøflig. Lever ikke opp til navnet sitt. I tillegg er det ikke billig.
Satt opp prisen med 12 % fra ett år til et annet og kom meg ikke i møte da jeg påpekte at dette var urimelig mye.
Tryg har god kundeservice, tilbyr de forsikringene man trenger, og har gode priser. De kundebehandlerene jeg har vært i kontakt med har vært veldig hjelpsom. Nettsiden er også ryddig og grei. Det er midlertidig litt vanskelig å se hvilke faktura som er betalt og hvilke som er utestående på oversikten dersom man er usikker.
Enkel saksbehandling i mitt/vårt tilfelle. Blitt vesentlig dyrere
Gode avtaler med arbeidstakerorganisasjon hvor del av husstanden er medlem. 10 % prisøkning fra et år til et annet litt i overkant