Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg sliter med ein yrkesskade, får ikkje reg. den. Hva kan eg gjøre, håpe på kontakt pr tlf. eller?
Vi har fått purring på betalt regning flere ganger, forsåvidt å få beskjed om at vi har betalt inn for mye, og pengene har så blitt refundert, også starter en ny runde med purring og refusjon, sånn har det vært siden september. Da betalte vi inn for 12 mnd.
God oppfølging, de eneste som vil forsikre mine premature barn.
Etter å ha vært kunde her noen år skjønner jeg at alle forsikringstagere hos Tryg no får så høy forsikring som mulig som ligger så nært i pris som den dyreste i markedet tilbyr (På nivå med f. eks. IF). Er ikke kundene på denne fiktive prisen, øker man premiebeløpene litt hvert år inntil man ligger akkurat på "overprisen". Forskjellen mellom det de betaler for mye og det de skulle ha hatt i forsikringssum betaler "redningen", dvs. Et slags redningsbuffer, slik at når kunder klager og vil bytte til selskap setter man ned premien (overpris minus redningsbuffer). Den slags praksis synes jeg er litt vanskelig å forstå. Tilbudene er mange, og praksisen rundt denne kundebehandlingen er spekulativ.
Fikk ikke dekning ved tyveri fra låst bolig. Dessuten dyre forsikringer!
Har vært greie når uhell har vært ute.. Reiseforsikring spesielt bra. Ringer pr telefon og sier de skal ringe deg opp: Skjer ikke.
Styr unna Tryg forsikring. Etter boligbrann så har de vært svært vanskelig absolutt hele veien! Det har vært en enorm stor belastning på vår familie på 4. Det sies fra flere hold at vi dessverre ikke er de eneste som har hatt en kamp med Tryg.