Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har svart raskt og har en god oversikt på nett. Og har en god pris.
Har blitt overrasket over hvor lite Reiseforsikring Plus dekker (blant annet ved uhell som ødela telefon). De var vanskelige, mtp behandlingsforsikringen, da jeg pådro meg en fysisk skade. Det ordnet seg til slutt.
Bra pris via mitt medlemskap i Norsk Bobilforening.
Service bra, men prisen er dyr. Følger ikke alltid opp meldinger.
Som sagt, ofte billigst, og har gode vilkår, men dog med noen grove eksempel i motsatt retning der de tar seg RIKELIG betalt. Problemet med Tryg er rot i dokumenta. Bl.a.: Uoversiktelig "Min side" med manglende registrering av dokumenter i forhold til skadesaker. SMS på sms om at nå er endringene dine lagt ut på "Min side". Men fortsatt er de ikke synlige før etter 1-2 uker... Ingen fakturaoversikt annet enn totalpris pr. år. Hva du betaler for pr. mnd er dermed ren gjetting dersom du endrer forsikringene mellom hovedforfall. Purringer for fakturaer som ikke engang er sendt ut. Totalt vilkårlige opplysninger blir lagt inn (gang på gang) dersom dette blir oppgitt over telefon (noen ganger er ikke e-post heller godt nok.) som eksempel kan nemnest feil km.stand (lagt inn 123456, rettet etter 2 klager), feil bonus (riktig etter 4. forsøk), og feil skiltnummer (helt på jordet)
I alt meget fornøyd. Erfarigene med Tryg har bare vært gode.
Syns Tryg er blitt veldig dyre og er derfor paa vei ut fra dem. Har vært hos Tryg i nærmest 20 aar og aldrig haft en skade. Deres begrundelse for en höy pris er at jeg skal betale for andres skader. Det er nesten det dummeste jeg har hört. De vil altsaa ikke belönne meg som en skadefri kunde i alle aar...