Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved tegning av bilforsikring blir jeg av selskapet anbefalt delkasko pga gammel bil, men blir ikke opplyst om at det ikke dekker viltpåkjørsel selv om de av postnummer ser at jeg er bosatt på landet. Viltpåkjørsel i juni 2016 koster meg 30000kr. Vesta mener de har overholdt opplysningsplikten siden de hvert år har gjort meg oppmerksom på at jeg alltid er velkommen til bedre dekning. Under dekning står brann, tyveri +++ og ingenting om viltpåkjørsel. Men hvem tenker på viltpåkjørsel?? Jeg mener selskapet aktivt må opplyse om dette.
Hadde vannlekkasje i utleieleiligheten vår. Super skadebehandler som informerte oss om videre saksbehandling hele veien. Fått mye mer tilbake i erstatning enn forventet! Tips: Ta bilder av eiendelene dine FØR skaden skjer, så får du dekker alt du trenger og litt til!
Kjempehyggelig med en egen person å forholde seg til i forhold til forsikringer, men så fort det blir en skade; da blir det stopp. Ventet i en måned på svar. Kundebehandler tar ferie, og ingen tar saken. Ringer, og får halvkjipe svar tilbake. Kommer alltid til forskjellige kundebehandlere fordi jeg ikke får kontakt med personen som har saken min.
Svarte aldri på om jeg kunne få ett nytt tilbud. Ventet 2 månder nå.
Greit forsikringsselskap, hyggelige saksbehandlere og grei og kvikk behandling etter skade.
Må passast på med tanke på "snikøkning " på forsikringspremien. Gjelder nok fleire selskap. Har personleg ingen saker som gjer at Tryg kan målast i forhold til forsikringsoppgjør.
Fungerte bra ved flomskade i august 2016 da innbo ble ødelagt men måtte gjøre mye selv og veldig forskjellig informasjon da vi ringte :( men dyre forsikringer, forskjellig informasjon via telefon og ikke fulgt opp henvendelser....