Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jevnt over fornøyd med selskapet, men kan svikte litt på rådgivning om man treffer "feil" person. Jeg hadde en klagesak på en forsikring jeg forsøkte å avslutte flere ganger, men ikke fikk lov pga leasing (bilen var levert). Etter noen dagers behandling inngikk vi en avtale som var god for begge parter. Men meget konkurransedyktig på pris i markedet.
Ingenting galt med forsikringen. Men TRYG's forespeilet massive pris-fordel av fagforening NITO, er i beste fall villedende. Rabatt gir dem vel, men når utgangsprisen er så høy(,...?..) at faktisk pris på tjenesten, med fagforenings-rabatt, ikke blir lavere enn andre frittstående assurandører, så blir det villedende. Betenkelig.
Umulig å få noen i tale selv ved enkle spørsmål. Venter i evigheter på at "noen" skal ta telefonen. Ingen beskjed om plass/nummer i køen.
Ikke velg Tryg! Elendig kundebehandling, takstmenn som aldri dukker opp eller svarer, og ekstrem lang saksbehandling. De leser ikke dokumenter og opplysninger som sendes inn, og ber om de samme opplysningene ufattelig mange ganger. De skylder på hverandre, og klarer ikke ta tak i noen ting. Hold dere laaaangt unna Tryg forsikring. Har ventet i 3 mnd på forsikringsoppgjør nå, enda er ikke saken klar. Saken er enkel, og dokumentasjonen i orden. De har også økt våre årlige forsikringskostnader med nesten 20000kr årlig på 3 år, kun ved at vi har gjort få endringer mht forsikringsobjektene. Tidligere hadde vi tiltro til Tryg, men har følt oss alt annet enn trygge nå.
Når jeg sa opp bilforsikring så må jeg betale trafikk avgifter på personforsikring
Superfornøyd med både pris selskap å kundebehandler
Når nan ser på prisøkningen virker det som om enhver telefon til selskapet registreres som skade. Tryg er en stor skuffelse.