Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Velidig bra kunde behandling har aldri føtt noe feil informasjon
Fikk en lekkasje i et rør utgående vann fra bad, ringte Tryg og de kunne fikse det uten problemer. Men da økte egenandelen min til kr 20000,- neste 2 årene om noe skulle skje som "straff" for å utløse forsikring. Helt uakseptabelt.
hadde røykskade i 2016, Den er enda ikke ferdig oppgjort (02.01.2023) De bløffer, haler ut og er hovmodige!! Hold dere LANGT unna dette selskapet !!
Gikk fra Codan til Trygg for 2 år siden. Fikk et godt tilbud fra Trygg. Ble sagt at det ikke skulle øke mer enn normalt de neste årene. Men dette stemmer ikke helt. Jeg tenket at jeg fikk en lav inngang for å bytte selskap. Dette som ble avvist som grunn. Jeg bytter nå selskap fordi dette er litt skuffende.
Vanskelig å få kontakt Tar lang tid å få svar Mye minus i vilkårene Veldig dyrt
God kundebehandling, ryddig og oversiktlig og lett å komme i kontakt med rådgiver.
Takes incredibly long time to reply, the consultants almost never know how to resolve a case, so you are stuck forever bouncing between Tryg and another side's insurance. When it comes to travel insurance - whenever you have a luggage delay, they will take a month to reply and say "no" to refund your delayed spent money (my partner's insurance refunded the money spent even though the bag was on my name). I can't imagine getting into some serious problem and Tryg covering it, they will try their best to get out of it. Not worth the money