Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg kan lage ny avtale i trygg å spare over 8000 kr i året. Dere gir ikke kundene deres de beste avtalene automatisk. Jeg føler meg lurt
I forbindelse med Covid—19 fikk jeg ikke refundert beløpet for hotellet jeg hadde booket siden hotels.com tilbydde voucher som måtte brukes på samme hotell innen 6 måneder- dette var ikke et alternativ å benytte seg av, men fikk likevel ikke støtte fra forsikringsselskapet (KLP). Heldigvis hadde jeg også rettigheter gjennom Eurocard og fikk hjelp av Tryg. Her fikk jeg kjempegod service og pengene tilbakebetalt innen få dager.
Har opplevd gjentatte ganger og ikke få hjelp fra dem jeg har kommet til. Har ikke mottatt heller noe betalings påminnelser før jeg har fått purring brev 2. De har gitt beskjed om at det er mitt problem at jeg ikke har mottatt dette.
Vanskelig å forstå vilkår og komplisert produkt. Umulig å vite verdien av og omfanget av tilleggs forsikringer som man får etter at man bestilt forsikring
Det er veldig skremmende å tenke på at man tror man har alt i orden angående forsikringer og så viser det seg at dette kun gjelder innbetalingene, og ikke forsikringene, trenger man hjelp så kan man ikke forvente at dette useriøse selskapet med det svært så misvisende navnet " Tryg" stiller opp.
De har brukt uendelig lang tid på å rette en skade som i utgangspunktet tar 2 dager. Har purret så og si hver dag i tre måneder og det skjer ingenting.
Grei nettside og hyggelige saksbehandlere. Innholdsrike poliser med mye detaljer. Skal du printe ut total polisen blir det en komplett bok.