Tryg Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ikke dekning der andre forsikringsselskaper dekker når uhell er ute. Korte svar fra behandler med krass undertone.
Når jeg trengte hjelp var det bare bortforklaringer som jeg fikk
Elendig kundebehandling, Trygg utnytter seniorer med å putte på ekstraforsikringer de ikke trenger. Priser sine forsikringer til seniorer urimelig dyrt. Disse er over 50 % dyrere enn konkurrentene og hevder at de ikke kan gå lavere. Det er stykt å utnytte eldre i samfunnet som trenger hjelp for å gjøre noe med denne behandlingen.
Vilkårene til Tryg er særegen og lite gunstig for kunde, om jeg har hatt annet selskap ville over 30.000,- blitt dekt, men måtte dekke dette selv og nå Påtur ut. Brukte også over 2. mnd å komme med beslutning hvor en stod uten bil og leiebil som ikke dekker behovene. Ikke opplevd verre.
Tryg har ikke kontroll på faktureringssystemet sitt. De sender ikke riktig faktura, jeg har mottatt 4 fakturaer iløpet av en uke og alle har forskjellige beløp. Ingen info om hvilke fakturaer som er riktige. De er generelt dårlig på informasjon og kommunikasjon.
Plutselig informasjon om egenandel 3000 kr høyere en det jeg ble forespeilet ved inngåelse av forsikring. Definisjon av plutselige hendelser ved skade knyttet til utleie som er helt uforståelig og uakseptabelt. Eks En sprekk i gulvet på ett dusjkabinett kan ikke komme over tid, men en konsekvens av en plutselig hendelse! Dette blir da ikke dekket på forsikringen.
Veldig fornøyde med skadeoppgjør. Enkelt og veldig effektivt, takstmann kom inn samme dag jeg meldte skaden. 2 dager senere var skadesaken ferdig, og utbetaling på vei.