Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rot, kundebehandler måtte spørre og kunne ikke ta avgjørelser. Synd for de var veldig bra tidligere. Byttet til Tryg i 2013 og var veldig fornøyd med min kontaktperson og saksbehandling, helt til han sluttet. Byttet i 2017
Virker som det er dårlig kommunikasjon innad i selskapet, og utrolig vanskelig å få svar på henvendelser som trenger oppfølging. Man får heller ikke navn på de du er i kontakt med, så det er umulig å vise til samtale. Og ulike svar fra kundesenteret. Betalinger blir ikke registrert og avtaler følges ikke opp. Fine priser så lenge du ikke trenger noe fra dem 😓
Dårlig oppfølging ved skade. Elendig på kundeservice. Prisen økte kraftig etter noen måneder.
Litt rot i systemene, ellers bra dei ordner ting kjapt å er greie å prate med
Meget grei og ryddig konsulent, i Måløy. Ryddige og proffe, men har økt prisen noe nå.
Eneste du kan være trygg på er at du betaler for mye og får ræva kundeservice i bonus 😤
Greit forhold til Tryg. Konkuransedyktig på alle mine forsikringer, unntatt bil hvor de ligger alt for høyt i forhold til andre tilbud