Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rimelige priser på forsikring, god dekning, fin saksbehandling, hurtigt skadeoppgjør og særdeles god kundeservice- Jeg er kjempefornøyd
Hei Lene, Tusen takk for en veldig hyggelig omtale av oss - det setter vi stor pris på! :-) Mvh, Tryg Forsikring
Tryg har en elendig håndtering av sine kunder. Lang svar tid, mye beklagelser men ingen progresjon. Fikk ikke dekket tapte reisedager pga feil ordlyd. Selv gjorde de mange feil med håndtering av å arrangere hjemreise osv. Anbefaler ingen å kjøpe reiseforsikring gjennom Tryg. Kjappe til å ta penga, men overhodet ikke villig til å betale ut igjen ved sykdom/skade!! Styr unna dette selskapet!
Hei Anette, Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Du må gjerne ta kontakt med oss, slik at vi kan få sett på saken din på nytt om du ønsker. Mvh, Tryg Forsikring
Unormal høy bilforsikring, har undersøkt med andre bileiere at jeg har nesten dobbel så høy forsikring i forhold til andre.
Hei Noralf! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Totalt amatørmessig behandling. Klarte ikke å holde seg til avtaler og egenandeler som vi hadde bestemt. Greide ikke engang å fakturere på avtalt måte og avtalt intervall.
Hei Ove A.N Det er leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i kontakt med oss Tryg. Vi er alltid åpen for forbedringsforslag som kan skape en bedre opplevelse for kundene våre. Mvh Tryg forsikring
Etter vannlekkasjen i sameiet har prosessen nå tatt 10 mnd og er fortsatt ikke ferdigstillt. Det eksisterer ikke kommunikasjon mellom kunde, tryg og håndtverkere de benytter og man må mase for å få månedlig kompensasjon. Enorm belastning. Styr unna.
Hei Benedicte! Det er ikke noe kjekt å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i Tryg. Vi jobber hver dag med å tilby kundene våre gode forsikringer og rådgivning, og er åpen for forslag om det er noe vi kunne gjort annerledes for deg. Mvh Tryg forsikring
Føler seg veldig lite ivaretatt, vil ikke informere om annet en hva du ikke har krav på, venter fortsatt på oppgjør 1 år senere, sa jeg hadde merutgifter på over 150 000 i midlertidig bolig mens de drenerer seg fram. Fikk forslag tilbake fra Tryg de skjønte jeg hadde hatt utlegg og tilbød meg 30 000. Og nektet meg deler av merutgifter pga «i normal reperasjonstid» Alt må kjempes for og Tryg er ute etter å servere skambud med egne takstmenn som gir deg takst i Trygs favør. Visste at folk kalte forsikringsselskap kjeltringer men ALT HAR VERT FEIL FRA TRYG. Sender du inn opplysninger til dem i forhold til krav så utelater de punkter da du får svar og sakte men sikkert over tid glemmer du ting du skulle hatt med på totalen. Denne saken er fortsatt ikke over så det er bare å ta kontakt om dere ønsker en ny sjanse til og vise meg at jeg tar feil. Skadenummer 198****7 Bård
Hei Bård, Det er ikke noe kjekt å høre at du har opplevd skadeoppgjøret hos oss slik. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss om du ønsker at vi skal få sett på saken med nye øyne, eller om det er noe annet vi kan gjøre for deg her. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
Unngå for en hver pris! Vi hadde for noen år siden innbrudd på butikken vår. Etter at vi hadde blant annet gått igjennom låssystemene våre, med informasjon om at låsene nettopp hadde blitt skiftet, så vi hadde kontroll på alle nøklene, konkluderte representanten fra Tryg at vi ikke kunne få noen erstatning på grunn av at vi ikke hadde lås på butikken. 🤪🤣 For litt siden ble min kjæreste overtalt av sin far til å bytte våre personlige forsikringer, gjennom hans bekjent, til Tryg. Lite trygg følte jeg meg. Når If endelig ringte oss for å få oss tilbake, har det bare vært lureri med oppsigelsen av forsikringene. Vi har måttet ringe menge ganger over tid før vi endelig fikk avsluttet forholdet. Nå driver de å sender purregebyr på nesten 400kr på purringer som ikke er sendt ut fakturaer på. Lete beløp det siste, men det faller inn i rekken av lureri fra Tryg.
Hei Tom R. Det er ikke noe kjekt å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i Tryg. Vi jobber hver dag med å tilby kundene våre gode forsikringer og rådgivning, og er åpen for forslag om det er noe vi kunne gjort annerledes for deg. Mvh Tryg forsikring