Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundeservice. Ellers ingen erfaringer med dette selskapet.
Meget fornøyd helt til jeg byttet bil. Bilforsikringspremien gikk da opp til mer enn det dobbelte for nesten sammenlignbar bil. I følge min personlige kontakt, som jeg inntil nå har vært meget fornøyd med, skyldes prisforhøyelsen at jeg fikk en meget høy rabatt når jeg ble hentet som kunde, og at det har vært prisforhøyelse. Ser meg derfor om etter konkurransedyktig selskap.
Feil ved autogiro og noen ganger uventet stopp. Økning av pris uten forvarsel.
Absolutt fornøyd. Vurderer å bytte da prisen jeg har i dag ikke var konkurransedyktig.
Fryktelig "ovenfra og ned" holdning på disse folka. De "kan alt og vet alt" mentalitet. Styr unna!
At de har chat og det hjelper noe, men ikke alltid. Lover å ringe tilbake men gjør ei.
Veldig flink og service innstilt rådgiver. Rådgiver Torstein ordner opp, i nye forsikringer når man tar kontakt. Veldig service innstilt rådgiver.
Pris er avgjørende faktor. Har vært kunde over 2 år. Da jeg skulle tegne ekstra forsikring for bil nr. 2 ble overasket over dårlig tilbud i forhold til andre pristilbuder jeg fikk fra andre selskaper.
Jeg har ikke noen skade siden jeg har bilen, men prisen stige opp, så derfor leter jeg nå etter billigere forsikring.
Prisen på bilforsikring ble doblet da jeg byttet til ny bil av samme merke med mindre motor. Da jeg begynte hos dem, klarte de å glemme og melde fra til vegdirektoratet, slik at jeg fikk varsel om avskilting. Det som opprinnelig var bra, var prisen. Det er den plutselig ikke lenger. Ett år senere er den doblet.
Starttilbudet bra, men så kommer det bestandig pålegg etterhvert, som pensjonist må vi spare på pensjonen.
Stortsett bra når det gjelder pris, men Vardia har ikke reiseforsikring over 15 uker!
Sjekker nå andre selskaper da generell økning fra forrige år er på nærmere 50%.
Brukt Gjensidige, IF to ganger og nå Vardia. Rimeligst og i det siste kjempe god kundeservice de kontaktene jeg har hatt med dem.
Var kunde her i 4 mnd og mer rot og tull skal du lete lenge etter. Jeg har vært påpasselig med mine forsikringer på både pris og oppgjør i alle år og skal ikke sverte noen som ikke fortjener det. Men i dette tilfelle skal de ikke få noe skryt av meg, jeg har mange forsikringer og fra start ble det problemer med at regningen ikke kom, men purringen kom alltid. Etter gjentatte tlf ble ikke dette bedre. Hadde en front rute på bilen som trengte rep, ikke bytte, men rep. Dette skal være gratis gjennom delkasko og en enkel sak, (gjort dette flere plasser før) Men her måtte dokumenter og bilder osv fremlegges i hode og ræva. Er det så mye rot for et vindu som trenger polering så tør jeg ikke tenke på andre skade omfang som er større. Byttet på flekken og de klarte og få bonusen min ned fra 75% 4 år til 75% 1 år når jeg gikk fra der.