Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For mye venting på telefoner, stadig nye fakturaer, i steden for alt på en faktura.
Holder fremdeles på med et skadeoppgjør jeg startet opp i mai, nå har det gått snart fire mnd. I tillegg sendte de et selskap de samarbeidet med som påsto at jeg løy om skaden. Bytter selskap nå. Cecilie
Huset til min gamle mor har i flere år vært forsikret hos Vardia. Huset skulle selges i fbm at hun måtte flytte på sykehjem. Det ble da i den forbindelse dessverre oppdaget vannlekkasje i sokkelleiligheten. Skaden ble meldt - etter MANGE purringer og etter ei uke ankom noen fra et samarbeidende firma og utbedret lekkasjen. Deretter startet henvendelsene, både pr. telefon og mail, for å få gjennomført takst og videre tiltak før huset ble solgt. Rådgiverne som vi snakket med var lite etterrettelige, ga aldri skriftlige tilbakemeldinger underveis (til tross for at vi sendte mailen og bad om skriftlige tilbakemeldinger)! Etter hvert bad jeg om å få snakke med ledelse i selskapet, noe rådgiverne etter alle kunstens regler klarte å forhindre oss fra! Snakk om arroganse! ETTER NESTEN 2,5 MÅNEDER og ditto mange purringer, kom avslaget. I mellomtiden kunne det ikke gjøres tiltak i påvente av takst og avklaringer! Jeg føler meg overbevist om at dette selskapet driver med utmattelsesstrategi i fbm skadeoppgjør. Vi pårørende har ikke energi til å klage på deres beslutning, eller ha videre dialog med dem på noe vis. Med bakgrunn i våre erfaringer med Vardia, ADVARER VI ANDRE MOT Å ETABLERE, ELLER FORTSETTE, ET KUNDEFORHOLD MED VARDIA! Det er når skaden skjer at du vet hva slags forsikringsselskap du har! Vardia er elendig! :)
God service, hyggelige og veldig hjelpsom. Fikk hjelp med en gang etter skaden skjedde. ANBEFALER PÅ DET STERKESTE.
Har alle forsikringer hos vardia. Dem har utrolig bra pris og dekningen vi har er solid. Skadeoppgjør er fantastisk. Hurtig hjelp og kjapp behandlingen. Eneste minus er kanskje normal åpningstid (men fortsatt mulig å få tak i deres samarbeidspartnere Falck, som hjelper deg ved behov). Tommel opp og mer til.
Alt er greit helt til man trenger hjelp. Foreldrene mine benyttet seg av dette selskapet fordi de hadde en god og billig reiseforsikring, trodde de... Da min mor ble innlagt på sykehus i utlandet ble saken håndtert av Falck på deres vegne. Etter flere dager ble hun fortalt at de ikke ville dekke oppholdet likevel. De lyver om fastlegens erklæring, og de lyver om sykehusets oppfatning av saken. Når vi så klager gidder de ikke behandle saken. Har aldri vært borti et så hårreisende kynisk selskap. De spekulerer i at gamle, syke mennesker aksepterer avslag fordi de ikke orker å gå gjennom en klagebehandling, eller fordi de tror forsikringsselskapet er anstendig. Anbefaler alle å holde seg langt unna!