Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Huset til min gamle mor har i flere år vært forsikret hos Vardia. Huset skulle selges i fbm at hun måtte flytte på sykehjem. Det ble da i den forbindelse dessverre oppdaget vannlekkasje i sokkelleiligheten. Skaden ble meldt - etter MANGE purringer og etter ei uke ankom noen fra et samarbeidende firma og utbedret lekkasjen. Deretter startet henvendelsene, både pr. telefon og mail, for å få gjennomført takst og videre tiltak før huset ble solgt. Rådgiverne som vi snakket med var lite etterrettelige, ga aldri skriftlige tilbakemeldinger underveis (til tross for at vi sendte mailen og bad om skriftlige tilbakemeldinger)! Etter hvert bad jeg om å få snakke med ledelse i selskapet, noe rådgiverne etter alle kunstens regler klarte å forhindre oss fra! Snakk om arroganse! ETTER NESTEN 2,5 MÅNEDER og ditto mange purringer, kom avslaget. I mellomtiden kunne det ikke gjøres tiltak i påvente av takst og avklaringer! Jeg føler meg overbevist om at dette selskapet driver med utmattelsesstrategi i fbm skadeoppgjør. Vi pårørende har ikke energi til å klage på deres beslutning, eller ha videre dialog med dem på noe vis. Med bakgrunn i våre erfaringer med Vardia, ADVARER VI ANDRE MOT Å ETABLERE, ELLER FORTSETTE, ET KUNDEFORHOLD MED VARDIA! Det er når skaden skjer at du vet hva slags forsikringsselskap du har! Vardia er elendig! :)
God service, hyggelige og veldig hjelpsom. Fikk hjelp med en gang etter skaden skjedde. ANBEFALER PÅ DET STERKESTE.
Har alle forsikringer hos vardia. Dem har utrolig bra pris og dekningen vi har er solid. Skadeoppgjør er fantastisk. Hurtig hjelp og kjapp behandlingen. Eneste minus er kanskje normal åpningstid (men fortsatt mulig å få tak i deres samarbeidspartnere Falck, som hjelper deg ved behov). Tommel opp og mer til.
Alt er greit helt til man trenger hjelp. Foreldrene mine benyttet seg av dette selskapet fordi de hadde en god og billig reiseforsikring, trodde de... Da min mor ble innlagt på sykehus i utlandet ble saken håndtert av Falck på deres vegne. Etter flere dager ble hun fortalt at de ikke ville dekke oppholdet likevel. De lyver om fastlegens erklæring, og de lyver om sykehusets oppfatning av saken. Når vi så klager gidder de ikke behandle saken. Har aldri vært borti et så hårreisende kynisk selskap. De spekulerer i at gamle, syke mennesker aksepterer avslag fordi de ikke orker å gå gjennom en klagebehandling, eller fordi de tror forsikringsselskapet er anstendig. Anbefaler alle å holde seg langt unna!
Alle (forsikrings)saker har to sider, og jeg har ingen problemer med at ting ikke nødvendigvis er like svart-hvitt som vi gjerne ofte selv tror. Når det er sagt havnet vi i en situasjon der vi ble påkjørt i siden av en annen bil, som stakk av fra åstedet og først senere meldte seg for politiet (som da hadde ute en etterlysning i avisen og på Twitter) og erkjente forholdet. Vi hadde også vitne i bilen bak oss som selv meldte seg for å hjelpe til. For oss virket dette derfor som en soleklar sak. Men, 3 måneder senere er saken fortsatt ikke løst, vi har vært nødt til å betale egenandel på 4000, og vi får ikke kontakt med Vardia tross gjentatte eposter. Vi har selvfølgelig skiftet selskap, og anbefaler deg til å tenke deg nøye om hvorvidt dette selskapet er det du egentlig er på jakt etter.
LANG saksbehandlings tid! 2 månader på forsikring og klagesak. Kvar einaste gang eg såg framgang i saksbehandlingen var når eg låg flere dager på rad på telefonen og purret og det måtte eg gjere fleire ganger. og når første avslaget blei motbevist av meg so fant dei på nytt årsak til å avslå saken min