Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt er greit helt til man trenger hjelp. Foreldrene mine benyttet seg av dette selskapet fordi de hadde en god og billig reiseforsikring, trodde de... Da min mor ble innlagt på sykehus i utlandet ble saken håndtert av Falck på deres vegne. Etter flere dager ble hun fortalt at de ikke ville dekke oppholdet likevel. De lyver om fastlegens erklæring, og de lyver om sykehusets oppfatning av saken. Når vi så klager gidder de ikke behandle saken. Har aldri vært borti et så hårreisende kynisk selskap. De spekulerer i at gamle, syke mennesker aksepterer avslag fordi de ikke orker å gå gjennom en klagebehandling, eller fordi de tror forsikringsselskapet er anstendig. Anbefaler alle å holde seg langt unna!
Alle (forsikrings)saker har to sider, og jeg har ingen problemer med at ting ikke nødvendigvis er like svart-hvitt som vi gjerne ofte selv tror. Når det er sagt havnet vi i en situasjon der vi ble påkjørt i siden av en annen bil, som stakk av fra åstedet og først senere meldte seg for politiet (som da hadde ute en etterlysning i avisen og på Twitter) og erkjente forholdet. Vi hadde også vitne i bilen bak oss som selv meldte seg for å hjelpe til. For oss virket dette derfor som en soleklar sak. Men, 3 måneder senere er saken fortsatt ikke løst, vi har vært nødt til å betale egenandel på 4000, og vi får ikke kontakt med Vardia tross gjentatte eposter. Vi har selvfølgelig skiftet selskap, og anbefaler deg til å tenke deg nøye om hvorvidt dette selskapet er det du egentlig er på jakt etter.
LANG saksbehandlings tid! 2 månader på forsikring og klagesak. Kvar einaste gang eg såg framgang i saksbehandlingen var når eg låg flere dager på rad på telefonen og purret og det måtte eg gjere fleire ganger. og når første avslaget blei motbevist av meg so fant dei på nytt årsak til å avslå saken min
Fikk den årlige fornyingen. Jeg har hus-innbo, bil, båt, helårs reise og en bolig jeg leier ut 2 leiligheter.For 2017/18 betalte jeg 33 tusen for et år. Nytt forslag uten noen endringer for 2018/19 var 55 tusen. Da ble det å bytte ut Vardia.
Bra med dette selskap - kun pris som var lavere enn hos konkurrenter. Ellers kunde service, sak behandling og spesielt - avsluttende periode (inkludert ikke avtalt fakturering) var dårligste opplevelse av alle forsikrings selskap som jeg har hatt. På det sterkeste anbefaler å vurdere om å betale noen kroner ekstra i måneden enn å velge lavpris som inkluderer masse problemer.
Har ikke blitt trekt som jeg skal hver gang i avtalegiro, og endte opp med å stå uforsikret, men har nå tatt kontakt med de.