Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forklarer kort og greit hva forsikringen dekker og ikke uten å forvirre deg.
Ikke tar de telefon og ikke ringer/svarer på mail, var ute etter ennå en ny forsikring på nybil, men neida, NULL svar, useriøst så det holder.
Når Vardia tok over mine forsikringene dem opphørte seg litt arrogant jeg syns og premien har bare gått opp betydelig. For en som har ikke had noe skade/oppgjør, syns jeg det virker ikke riktig.
Hyggelige og hjelpsomme når jeg ringer. Ved spørsmål gir de gode svar.
Generelt godt inntrykk av selgerne, og prisene er vel på linje med de andre selskapene (når du legger sammen alle produktene, som bil, hus, ferie etc). Men - praksisen de har dersom en kunde av en eller annen grunn ikke har betalt en regning, er antakelig i strid med lovgivningen, i hvert fall når det gjelder bilforsikring. Opplevde å bli varslet om at forsikringen på bilen var kansellert 14 dager ETTER at de faktisk hadde kansellert. I praksis hadde jeg derfor kjørt 14 dager uten forsikring, uten å være klar over det. Og det på grunn av en månedsbetaling på drøyt 300 kr som ikke hadde blitt trukket som forventet. Og den neste månedsbetalingen HADDE blitt trukket på vanlig måte. I tillegg ba de meg tegne forsikring i et annet selskap dersom jeg skulle ha forsikring på bilen registret igjen. Men da ga jeg veldig klar tilbakemelding - og de fikset opp i det etter mange til dels hissige (aldri ufine) telefonsamtaler i løpet av dagen. Det å kjøre bil uten gyldig forsikring, er svært alvorlig, og kan ikke håndteres slik Vardia gjorde i mitt tilfelle. Hadde det skjedd en ulykke i perioden hvor bilen ikke var registrert med gydlig forsikring, kunne det fått svært alvorlige konsekvenser for både meg og Vardia - og slik jeg tolker forsikringsavtaleloven, og bestemmelsene rundt bilansvarsloven, er jeg tvilende til at deres praksis er lovlig.
Dyrt og vil ikke gi meg nytt tilbud. Jeg ba dem å ringe meg og de ringte meg aldri.