Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
LANG saksbehandlings tid! 2 månader på forsikring og klagesak. Kvar einaste gang eg såg framgang i saksbehandlingen var når eg låg flere dager på rad på telefonen og purret og det måtte eg gjere fleire ganger. og når første avslaget blei motbevist av meg so fant dei på nytt årsak til å avslå saken min
Fikk den årlige fornyingen. Jeg har hus-innbo, bil, båt, helårs reise og en bolig jeg leier ut 2 leiligheter.For 2017/18 betalte jeg 33 tusen for et år. Nytt forslag uten noen endringer for 2018/19 var 55 tusen. Da ble det å bytte ut Vardia.
Bra med dette selskap - kun pris som var lavere enn hos konkurrenter. Ellers kunde service, sak behandling og spesielt - avsluttende periode (inkludert ikke avtalt fakturering) var dårligste opplevelse av alle forsikrings selskap som jeg har hatt. På det sterkeste anbefaler å vurdere om å betale noen kroner ekstra i måneden enn å velge lavpris som inkluderer masse problemer.
Har ikke blitt trekt som jeg skal hver gang i avtalegiro, og endte opp med å stå uforsikret, men har nå tatt kontakt med de.
Mottok nettopp en fornyet forsikringsavtale fra Vardia, og med 15% økning i premie fra i fjor på samme to forsikringsobjekter (2 småbåter). Avventer nå svar pr epost fra Vardia på en forklaring på økningen i premie. Økningen i forsikringspremie fra 2016 (første gang forsikret i Vardia og fremdeles samme to forsikringsobjekter) til 2017 var i utgangspunktet enda høyere, dvs 18,9%. Jeg kommer tilbake med oppdatering etter svar fra Vardia.
Det ringer og ringer og ringer og ringer, men ingen har åpenbart lyst til å svare...
Når dem ikke på telefon eller Mail! Hårreisende! Har måttet betale mye i bot til Forsikringsnemnda for uforsikret polise. Prisen på forsikringa er gunstig.