Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra med dette selskap - kun pris som var lavere enn hos konkurrenter. Ellers kunde service, sak behandling og spesielt - avsluttende periode (inkludert ikke avtalt fakturering) var dårligste opplevelse av alle forsikrings selskap som jeg har hatt. På det sterkeste anbefaler å vurdere om å betale noen kroner ekstra i måneden enn å velge lavpris som inkluderer masse problemer.
Har ikke blitt trekt som jeg skal hver gang i avtalegiro, og endte opp med å stå uforsikret, men har nå tatt kontakt med de.
Mottok nettopp en fornyet forsikringsavtale fra Vardia, og med 15% økning i premie fra i fjor på samme to forsikringsobjekter (2 småbåter). Avventer nå svar pr epost fra Vardia på en forklaring på økningen i premie. Økningen i forsikringspremie fra 2016 (første gang forsikret i Vardia og fremdeles samme to forsikringsobjekter) til 2017 var i utgangspunktet enda høyere, dvs 18,9%. Jeg kommer tilbake med oppdatering etter svar fra Vardia.
Det ringer og ringer og ringer og ringer, men ingen har åpenbart lyst til å svare...
Når dem ikke på telefon eller Mail! Hårreisende! Har måttet betale mye i bot til Forsikringsnemnda for uforsikret polise. Prisen på forsikringa er gunstig.
Ikke besvares epost og ikke tar de telefonen. I hvert fall må det være uhyggelig lang ventetid der. (Jeg ga opp etter 10 minutter.) Tenker med gru hvordan et skadeoppgjør vil være med dette selskapet. Skygg unna!
Etter en båtskade leide Vardia takstmann for besiktigelse av skaden. Konklusjonen fra takstmannen var diffus og vag som passet Vardia bra for å nekte utbetaling. Er det noen andre som har opplevd det samme??