Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt i orden hvis man krever ikke noen fra selskapet. Når de må betale da en stor problem. Dårlig kundeservice man må flere ganger forklare til mange forskjellige konsulenter og til slut kommer bare en konsulent som svare på e-post.
Kundeoppfølging er blitt utrolig dårlig. Ringer du må du vente lenge i kontakt mellom selskap og kunden. Telefon til vardia.
Går ikke an å melde skader utenom arbeidstid, og da stod jeg der på nattmorran heilt uten å vite hva jeg skulle gjøre.
Dette er det mest rotete firmaet jeg noensinne har vært borte i. Har brukt en Vardia rådgiver som tydeligvis ikke er annet enn en agent for Vardia. Vi har forhandlet pris og når faktura endelig kommer er denne langt høyere enn hva vi har avtalt. Dette skjedde i fjor og skjedde igjen i år. Hadde det bare vært og ta en telefon for å rydde opp.. Men neida. Har sendt over 15 mail, til diverse ansatte i Vardia og blitt videresendt hver gang. For meg virker det som om de ikke har noen oversikt over hvem som gjør hva. Jeg bare lurer på hva som skjer ved en evt skade?? Slipper jeg heldigvis tenke på siden jeg har byttet til IF og VET at jeg ALDRI igjen kommer til å benytte med av disse... igjen.
De er billige; men det merker du når du har behov forsikringen. Slett kundebehandling, lite hjelp og lite dekning. Du forventer jo at forsikringsselskapet ordner opp når du kommer i uføret, ikke at du får tilbakemelding "ved slik type ferie så må du påregne skade; dette er ikke dekt." Campingvogna gikk til helvete, ferien gikk til helvete; når vi forsøkte å få dekt noen av ekstrautgifter så er ikke de dekt. Kjør 60 mil for å hente vogna når den er ferdig reparert; ja; forresten du får dekt 2,50 PR km en vei for å hente vogna.
Forklarer kort og greit hva forsikringen dekker og ikke uten å forvirre deg.