WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bytt etter ett år med lav lokkepris. År 2 øker de prisen med 18% og skylder på konsumprisindeksen (2.7%)
Selger var veldig imøtekommen og snakket pent og forsikret om egen kundebehandler- var bare å ta kontakt. MEN øyeblikket dokumentene var signert så var de ikke eksisterende. Svarer ikke på Mail og når en etterlyser svar- viser de bare til nettside uten noe form for svar på spørsmål eller vennlighet! STYR UNNA!
Bra priser, selv om jeg fikk bedre hos en konkurrent. Hadde skade på innbo, etter det byttet jeg tvert! Elendig oppfølging. Ville ha meg til å godta ett kontantoppgjør på 1500 når skadene kostet 65000 å rette opp
Syns det er litt dumt å måtte betale alt på en gang
Jeg baserer min opplevelse på sparte tusenlapper i året ved å velge WaterCircles Forsikring samt god kundeservice i den forbindelse. Jeg har ikke erfaring med skadebehandling, men har forstått på andre omtaler at den er bra.
For oss ble det mye penger å spare, samt at vi som kunde i WaterCircles fikk tilbake en fast kunderådgiver. Atpåtil en kunderådgiver som svarer dag og kveld, hverdag som helg og helligdager. Helt utrolig bra service av "vår" kunderådgiver. Vi har flyttet forsikringen av vårt hus og 15 andre forsikringspoliser til WaterCircles
Sendte kvitteringer for utlegg hos dyrlege på en fredag. Torsdag 6 dager etter var oppgjøret på konto
Har i mange år brukt dette selskapet med fast kundekontakt som ordnet opp om noe ble uklart.Endte opp med stadige nye kontakter som ikke hadde samme kjennskap som tidligere kontakter.Etter mange år valgte jeg å bytte ut en av mine kjøretøy med det til følge at de kom med en pris som er hinsides sammenlignet med andre selskap.Byttet selskap og betaler nå det samme totalt for alle mine forsikringer(med bedre avtale) en hva Watercircles skulle ha for bare bilen! Skremmende hva ledelsen gjør for å tjene penger(og miste kunder)
Er utrolig skuffet på selskapet som viser smålighet med tanke på å yte god service når skaden først har skjedd. For min del gjaldt det leiebil hvor kunden blir straffet da selskapet velger takstmann som bruker så lang tid at det går over de 10 dagene som kunden har rett på leiebil. Siden det skjedde før påske, var det flere faktorer som gjorde at de 10 dagene gikk ut før i det hele tatt verkstedet fikk godkjenning av pris på skadeomfanget og de kunne starte med reparasjon. Det endte med at jeg måtte betale 6.500,- av egen lomme fordi selskapet ikke var villig til å se årsakene under ett. Jeg kan verken noe for at ulykken med bilen skjedde rett før påske, samt at takstmann til innleid av selskapet brukte to uker på å godkjenne pris på skade til verkstedet. Men nei... det var ikke snakk om å bli møtt med forståelse på noen måte. Så nå bytter jeg selskap.
Har fast rådgiver som kontakter meg før forfall slik at vi kan gå gjennom forsikringen på en god måte. Får gode tips og blir hørt i mine ønsker. Hadde min første skade hos Watercircles for noen måneder siden (husdyrforsikring) og da var oppgjøret på konto to dager etter at kopi av dyrlegeregningen var sendt inn.
Bilen min ble brukt til å rygge på en annen, veldig greit oppgjør.
Kjempe fornøyd med hjelpen jeg får. Og har en rådgiver som jeg får holder meg til og svarer raskt 👍👍
Meget hyggelig kundebehandler i Drammen som anbefales å bruke.
Var uheldig å knuste platetoppen. Dette ordnet seg på dagen. Bare å sende inn kvittering på den nye. Kan ikke klage på slikt. 👍👍
Svarte på spørsmål og ingenting var problem selv om kundebehandler hadde tatt påskeferie
Har hus og mange biler forsikret her mm. Alt har fungert veldig bra når jeg skal forsikre noe Pris er meget bra for meg, som har mange biler Har pr i dag ikke hatt skade, derfor har jeg ikke noen mening om dette