WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Så langt godt fornøyd med forsikringene og fast kontaktperson.
Her er man avhengig av å måtte ringe kundeservice. Du blir satt over hit og dit og det er generelt vanskelig å få svar. Du kan være sikker på at "din rådgiver" ikke er på jobb eller har sluttet når du trenger hjelp. Det er ikke noe som heter "Min side" i dette selskapet og de sier det heller ikke er planlagt. Syntes dette er merkelig i 2022. Tyder på små forhold og begrenset økonomi. Watercircles er åpne på at de ikke ønsker kunder som har skadehistorikk. Det spiller ingen rolle om du har vært uheldig, og du straffes merkbart dersom du skulle ta i bruk forsikringen i dette selskapet. Alle fordeler de skryter av som "en del av konseptet" forsvinner straks du melder inn et uhell. Når det gjelder skader så er det lite som faktisk dekkes. Rådgiver forteller meg at litt av konseptet faktisk er å finne de kundene som ikke bryr seg om dekninger, men er såpass trygg på å ikke benytte forsikringene at det kun er pris som betyr noe (!). Det er også høye egenandeler. Innboforsikringen har markedets høyeste egenandel på 5.000,- som laveste alternativ. De ønsker at kundene skal velge så høye egenandeler som mulig. Vær nøye med å sammenligne betingelsene rundt dekninger på toppforsikringene her, spør om egenandeler og vær oppmerksom på regler rundt tap av bonus etc. Bruker du forsikringen kan du like gjerne bare bytte selskap, da skrur de opp prisen og du får ingen fordeler. Er du KUN opptatt av pris, og skal KUN ha standard dekninger og høye egenandeler kan du bli fornøyd her dersom du synes det er greit å ringe for hver minste ting...
Rimeligst på pris! Men ved skade blir det dyrt for forbruker! Lover e-faktura men vil ikke levere e-faktura. Selskapet foretrekker nok avtalegiro, siden det gir mulighet for å øke premien uten at kunden merker det.
Har benyttet WaterCircles i mange år nå og har en personlig kontakt som jeg bare kontakter direkte når jeg har behov for det. Alltid konkurransedyktige priser og god dekning. Ingen ting å klage på bare positivt.
De solgte seg godt inn, men holdt ikke det de lovet. Prisen gikk opp med 9% etter ett år, ikke ned med 1% som de sa i innsalget. Ellers ingenting å utsette på selskapet.
Gode priser, helt til noe skjer. Jeg har aldri brukt forsikring til noe, helt til hodetelefonene mine ble stjålet. Ble møtt med total fornektelse på at jeg kunne bruke forsikringen på dette inntil jeg blandet inn advokat. Da ble tonen en annen og da skulle de plutselig være "ekstra grei" med meg og se på saken på nytt. Tør ikke tenke på hva som skulle skje om huset mitt brenner ned eller andre større skader, dermed bytter jeg til ett mer velkjent selskap så fort jeg har fått gjort ferdig saken jeg har pågående.
Dette er et svært seriøst selskap, om man er en ansvarlig kunde! De har et kjapt og dyktig sakdeoppgjør om det skulle skje noe. Annbefaler.