WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservicen er dårlig, og jeg opplever at selskapet ikke er interessert i å hjelpe meg som kunde, bare i å holde sine egne utgifter lave.
Er veldig fornøyd med watercircles, føler meg meget godt ivaretatt. Gode priser på forsikringer og alltid hyggelig folk å prate med. Du føler at du har ett personlig forhold til din rådgiver og ikke at du er ett tall i en database. Mvh meget fornøyd kunde
Veldig god kundeservice og meget bra med oppfølging.
Vi ble kontaktet av en rådgiver. Og vi har fått bedre pris, dekning og ikke minst en utrolig bra oppfølgning i ettertid. Vi ville anbefalt WaterCircles på det sterkeste.
Helt uprofesjonelt selskap som bare kan koste deg penger. Etter to år, med autogiro betaling, bestillte jeg dyrere bilforsikring. I nettbanken var det større beløp, så autogiro gikk ikke gjennom på en måned, og de avbrøt forsikring og fortalte meg etter en uke så måtte jeg betale ekstra avgifter til regjeringen til jeg fant en annen forsikring. Ingen vil noen gang kontakte deg i forbindelse med betalingsproblemer, ingen vil noen gang sende deg en e-post eller ta en telefon og ringe, komplette amatører som prøver å få så mye penger som mulig fra deg. Hold deg unna dette og finn noen andre, det er mange andre selskaper som er profesjonelle. Dette selskapet har ikke minside eller noen annen måte å ha kontroll over forsikringen på.
Fikk meget god hjelp nå vi hadde vannskade på vår bolig. Takket være vår kontaktperson i Watercircles som hadde anbefalt oss å utvide forsikringen vår som var "standard" tidligere, hadde vi forsikringen i orden. Har vært kunde der noen år nå, og prisen holder seg ganske stabil. Selv om i fikk en god pris når vi ble kunde. Tidligere erfaringer/selskap spratt prisene opp etter første år etter vi ble kunde. Kommer aldri til å bytte. Hyggelig skadebehandlere!
Lang behandlingstid, Frekke skadebehandlere! På oppgjørt gjør de alt for være så vanskelige som mulige. Så man bare skal gi opp! Skulle tro disse får stor bonus ved slite kunden ut, så de går med på et lavt oppgjør. nå har jeg snakket med mange, og de har akkurat samme inntrykk av selvskapet. Hadde jeg fått huset mitt brent ned, eller annen type stor skade med dette selvskapet. da vet jeg virkelig ikke hvordan det ville gått.