WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Helt uprofesjonelt selskap som bare kan koste deg penger. Etter to år, med autogiro betaling, bestillte jeg dyrere bilforsikring. I nettbanken var det større beløp, så autogiro gikk ikke gjennom på en måned, og de avbrøt forsikring og fortalte meg etter en uke så måtte jeg betale ekstra avgifter til regjeringen til jeg fant en annen forsikring. Ingen vil noen gang kontakte deg i forbindelse med betalingsproblemer, ingen vil noen gang sende deg en e-post eller ta en telefon og ringe, komplette amatører som prøver å få så mye penger som mulig fra deg. Hold deg unna dette og finn noen andre, det er mange andre selskaper som er profesjonelle. Dette selskapet har ikke minside eller noen annen måte å ha kontroll over forsikringen på.
Fikk meget god hjelp nå vi hadde vannskade på vår bolig. Takket være vår kontaktperson i Watercircles som hadde anbefalt oss å utvide forsikringen vår som var "standard" tidligere, hadde vi forsikringen i orden. Har vært kunde der noen år nå, og prisen holder seg ganske stabil. Selv om i fikk en god pris når vi ble kunde. Tidligere erfaringer/selskap spratt prisene opp etter første år etter vi ble kunde. Kommer aldri til å bytte. Hyggelig skadebehandlere!
Lang behandlingstid, Frekke skadebehandlere! På oppgjørt gjør de alt for være så vanskelige som mulige. Så man bare skal gi opp! Skulle tro disse får stor bonus ved slite kunden ut, så de går med på et lavt oppgjør. nå har jeg snakket med mange, og de har akkurat samme inntrykk av selvskapet. Hadde jeg fått huset mitt brent ned, eller annen type stor skade med dette selvskapet. da vet jeg virkelig ikke hvordan det ville gått.
Jeg hadde en vannskade på vaskerom. problemet var røret fra sluk til hovedledning. Altså under støp. Jeg meldte inn skaden samme dag den oppsto. 14 dager senere ringer de meg opp. Ingen på "bruket der" hadde peil på hva skaden gikk ut på. Jeg måtte fortelle det på nytt.. og fikk beskjed om at gammelt sluk dekkes ikke av selskapet. Jeg prøvde forgjeves å forklare at det var skade i rør under bakken.. ikke sluket, til ingen nytte... Personen som ringte kunne dessuten trengt et lite kurs i kundebehandlig og kundeetikk. Sendte inn klage spessiellt på at det hadde tatt 14 dager. Da fikk jeg beskjed om at det var JEG som ikke hadde tatt kontakt før. Jeg bare gav opp å diskutere med dem etter 2. klagemailer. Det var veldig tydelig at ingen ville legge seg flat eller innvilge skaden pålydene max 30.000. Billig forsikring,,, det skal dem ha,,, men det er falsk trygghet når uhellet er ute. Jeg tror faktisk jeg ALDRI har opplevd så elendig og frekk kundebehandling på mine 47 år. Lykke til dere som velger dette,,, eller vurderer å bli værende....
Følelsen av å spare 15.000 i året ved å bytte var magisk, ettersom vi egentlig alltid fikser opp i skader selv uten å bruke forsikring, men når kontaktpersonen ikke svarte før man truet med å bytte selskap hvis ingen svarte. Så begynte jeg å føle på et ubehag om hvordan ting gjøres. Selskapet ser ut til å forenkle prosessen betydelig for å åpenbart kutte kostnader slik at de kan gi billigere til kunden, men her går det på bekostning av at man ikke føler seg ivaretatt.. Hadde man hatt en kundeportal slik som de store selskapene med god oversikt så hadde det hjulpet mye, samtidig så leser man om mange hendelser der personer ikke har fått noe hjelp fra selskapet og da tynger det også. Overall kommer jeg til å fortsette som kunde hvis ikke de andre selskapene kan matche prisen jeg har fått how Watercircles.. Men håper de bygger ut selskapet sitt litt for kundene sin del :)
Fikk ikke betalt den siste faktura grunnet akutt depresjon grunnet familie situasjon. Da ble forsikringene stanset og jeg betalte fakturaen,men de ville ikke ha meg som kunde selv om jeg fortalte om min situasjon. Dette er under hver kritikk. Vil du ha et selskap som ikke tar hensyn til deg som person så er dette noe for deg. Jeg har aldri i mitt voksene liv opplevd noe lignenede. Styr for all del unna!!!
Startet bra med egen rådgiver og gode tilbud som var tilpasset våre behov. Watercircles sa opp eksisterende forsikring, men selv etter purring tok det flere dager før vilkår ble sendt over til meg. Det skurrer! Mitt gamle selskap kontret tilbudet og jeg valgte pga dårlig magefølelse å heller benytte angrerett og ikke skifte selskap. Sendte skriftlig at jeg avslo avtalen: ingen respons Fikk regning og påklaget og henviste til at avtalen var kansellert: ingen respons Sendt ny e-post hvor jeg ber om bekreftelse på at min kansellering av bestillingen er mottatt og har fortsatt to uker etterpå ikke hørt et pip... Hvis dette er måten man behandler eksisterende kunder på også så ønsker jeg lykke til for det trengs om man får en skade!