WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Byttet til WCF pga pris men alle vet at forsikringer har en pris før skade og en etter skade..... Fikk bilhavari kl 0130 på natta i Østerdalen. I spenning ringte jeg veihjelpnummeret. Der svarte de kjapt og greit og tauebil kom. Enkel sak med god service. Så har vi en sak med behov for rettshjelp. Saken oppsto mens vi enda hadde forsikringen hos et annet selskap men saken ble meldt inn til WCF. Da fikk vi kjapt svar, og ryddig svar. Vi måtte melde saken inn til vårt gamle selskap, men om det gamle selskap avviste saken, så ville WCF ta tak i den. Korts sagt har de for disse to små sakene gikk eksemplarisk saksbehandling.
Meget god pris. Krever god "forsikringshistorikk".
Totalt fraværende kundeservice. Veldig vanskelig å få tak i. Økte premien på bilforsikringen pga steinsprutskade (!!)
Da pandemien kom, og reisen måtte avbestilles, hadde jeg pengene på konto i løpet av ei uke. Har hørt at andre ventet i nesten 2 måneder! Utrolig hyggelig saksbehandler og kundebehandler. Svarer fort på mail om jeg lurer på noe. Alltid tilgjengelige. Har brukt dette forsikringsselskapet i mange år, og vil fortsette med det! Det eneste jeg kunne ønske annerledes, er at jeg selv kunne bestemt forfallsdag på fakturaen!
Signerte på forsikringskontrakt i Juli 2021. Fikk elite forsikring da de hadde motorhavari forsikring på bobil inntil 10år i følge selger. Hadde nå skade med motorhavari. Da sier de at det er 8år i henhold til vilkår. Jeg ber selger ordne opp men ingen ting skjer. Ikke svarer de på e-post, ikke på meldinger og ikke på telefon. Skygg unna dette firmaet.
Personlig rådgiver, direkte kontakt. God service og veldig hyggelige priser.
Får god og rask hjelp hver gang jeg kontakter. Alltid tilgjengelig. Hyggelig og behjelpelig ansatt.