Winterbergh har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved skade er førstelinje support u viten, virker som de ikke skjønner hva de holder på med.
Svært høy prisøkning fra 2023 til 2024 gjør at vi ser oss nødt til å få tilbud fra andre aktører
Et selskap som tar kunden på alvor og dekker de behov som er ønsket. Gjør opp for seg på en saklig og god måte. Anbefaler selskapet.
(Anonymisert navn) er utrolig serviceinnstilt og hyggelig. Jeg har byttet fra et stort forsikringsselskap til Wintherberg, og føler meg godt ivaretatt av (Anonymisert navn). Han er hyggelig, serviceinnstilt og tillitsvekkende. Veldig fornøyd!
Kjempe bra , selskap. Ingen lurerier slik som med mange andre selskap. Du har en agent som svarer når du ringer , slipper å komme til en automat med 30 valg før du kan snakke med et menneske
God oppfølging. Etter avtale. Hyggelig kundebehandling
Winterbergh har ingen systemer for å behandle skader, driver med minimalt av komunikasjon og jobber kun med å begrense utbetalinger så mye som mulig. I tillegg har de en nedlatede kundebehandling som overhodet ikke tar over seg at det er mennesker midt i en stressende hverdag de hvistnok skal "hjelpe"