Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
ChiliMobil har i 2 år ikke levert meldinger fra Helserespons og legen. Det at det ikke var mulig å bestille time fordi det kom ikke noen sms med koder var en ting. Men det kom heller ikke meldinger om testresultater, eller beskjed at det ligger elektronisk resept. Legen fikk ikke beskjed at meldinger ikke kom gjennom, Helserespons fikk ingen feilmelding og pasienten ingenting. ChiliMobil lyver, eller svarer ikke. Som vanlig. Det er ingen trøst at dette ikke er eneste operatør som bryter forbrukerloven med velsignelse av relevante myndigheter. Hva skal til at slike selskaper forsvinner fra markedet? At noen dør!!!??
Endrer stadig vilkår på abonnementet fri data, som jeg mistenker er den største årsaken til at folk kjøper abonnement hos dem. Endringer blir ikke meldt av selskapet, men plutselig øker prisen på mobilabonnementet rett etter kjøp. Så driver de og senker hastigheten til nærmest null, eller så stenges data av. Og så mottas en sms om at en kan kjøpe mer data eller økt hastighet. På et mobilabonnement med FRI DATA. Mengden data brukt, er ikke så høy i mine øyne, (5-7gb max på et døgn hvis jeg er mye på farten) og langt fra maxgrense oppgitt da jeg inngikk avtalen. Kundeservice får man heller ikke tak i, og når de svarer omsider så er det ikke mye å skrive hjem om. På toppen av dette er dekningen veldig varierende, nettet ofte fryktelig tregt, og har flere ganger hatt problem med mms oppsett. Føler meg lurt, og er lite imponert over chilimobil.
Når jeg har gjennomført sikkerhetskopiering går jeg enkelte ganger over mengde GB for hva som er ønskelig fra ChiliMobil. Da må jeg sende en bekreftelse fra meg til dem om at jeg trenger å fortsette. Men da må jeg skru mobil av og på igjen for å aktivere fortsette. En unødvendig jobb og belastning for meg når jeg har måntlig datamengde på 1000 gb. Ettersom jeg forstår, kan man bruke opp til 1000 GB pr måned.
Internett fungerer raskt og service er hyggelig, men faktura er alltid høyere og fakturaen er ikke forståelig.
Jeg antar at Telenor har bedre dekning og at Bank ID er med robust hos de. Har hatt mye problemer med Bank ID.
Veldig ustabilt nett! Hver søndag detter nettet helt ut! Misserabel hastighet er og på nettet! Måler hastigheten nå og da, har aldri vært over 2mbit
Dekker mitt data behov. Får alltid samme regning. Absolutt verdi for pengene.