Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ville vært veldig forsiktig med å velge Chillimobil, STYR UNNA OM DU FORTSATT HAR MULIGHETEN!! Sofistikert svindel selskap! Fikk alltid inkasso, selvom regning var betalt(siden den allerede var blitt sendt til inkasso så måtte jeg fortsatt betale) dette skjedde nesten hver mnd i de 6 mnd jeg var kunde hos dem, lite behjelpelig kundeservice, null forståelse. Endte opp med å betale over 600kr hver mnd! Fikk ingen varsler, selv om jeg ringte ørten ganger for å prøve å fortelle om dette. Nettet er UTROLIG dårlig! Alt i alt ei veldig dårlig opplevelse som kostet meg dobbelt av hvilket abonnement jeg hadde tidligere!! Hadde det vært 0 på skalaen og ikke 1 som er det minste så hadde jeg utvilsomt valgt det. TOTAL OPPLEVELSEN 0 av 10!
Heisann Camilla :) Det er selvfølgelig ikke slik det skal være. Det kan høres ut som at du har hatt flere ubetalte fakturaer og da bare betalt den som har vært hos inkasso og ikke de andre fakturaene. Dermed har de ubetalte igjen gått til inkasso og så har du kanskje latt vær å betalt de nye fakturaene. Vi tjener ingenting på at en faktura går til inkasso. Vi ønsker at færrest av våre kunder skal ha inkasso da dette er en påkjenning for deg som kunde og vi vet at kundeforholdet vil være dårligere. Vi sender faktura hver måned på epost, eFaktura eller per post. Det sendes SMS med varsel om ubetalt faktura 5-dager etter forfallsdato. Hvis vi fortsatt ikke hører noe så sendes det et purrebrev i posten til deg. Hvis brevet ikke blir registrert levert av posten så vil det heller ikke opprettes en inkassosak på den ubetalte fakturaen. Faktura vil ikke gå til inkasso før 38 dager etter utsendelse av faktura og at brev er bekreftet levert av posten i de få situasjonene hvor faktura ikke er registrert som betalt. Det er selvfølgelig synd at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Vi kan garantere at dette ikke er standard for våre kunder og at vi jobber for å være blant de beste på håndtering, utsendelse og oppfølging av faktura.
Nesten alltid betaler jeg noen ekstra på efaktura mens jeg bruker ikke over måneder forbruk og har ikke kjøpt noen vare fra dere nettside. Står på efaktura kjøpt vare mens aldri har jeg kjøpt fra dere. Det vil si jeg er le av deres regning og vil ikke fortsatt med dere med det drit behandling da vil jeg opp min abonnement fra 01.05.23 det vil si at vil ikke fortsatt med deres abonnement.
Hei Berhane :) Det er leit at du har hatt en slik opplevelse her hos oss. Hvis du er blitt fakturert for Innholdstjenester på din faktura så er dette kjøp som blir gjort via telefonregningen din. Hvis du for eksempel betaler for en app eller kjøp i app så kan du velge å bli fakturert på mobilregningen for dette. Du kan for eksempel kjøpe bussbilletter og betale for disse via mobilregningen din. Hvis du ønsker mer informasjon om kjøpene du har blitt fakturert for så vil du finne en full oversikt over disse på strex.no. Strex er en betalingsformidler som er eid av mobiloperatørene Telenor, Telia og Ice. Dette gir alle kunder av mobiloperatørene i Norge muligheten til å foreta kjøp direkte på sitt mobilnummer. Vi som operatør har ikke mulighet til å få innsyn i disse kjøpene så du må logge inn på strex.no for å finne ut mer informasjon om dette. Grunnen til at vi ikke kan se hva du har kjøpt er fordi at dette går under ditt personvern og vi skal ikke ha innsyn i dette. Din tilbakemelding er viktig for oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre brukeropplevelsen med våre abonnement. Du kan for eksempel logge rett inn på strex.no via ditt abonnement på MinSide for å få en oversikt. Dette gjør det lettere for deg som kunde å finne ut av hva disse kjøpene kan være. Vi håper du får en fin sommer videre :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Jeg har byttet til Chilimobil etter flere år i to andre selskaper. Her får jeg alt jeg trenger til gode penger. Samtidig har Chili veldig bra kundeservice, både på telefon og mail. De hjelper gjerne med alt som mulig. Veldig hyggelig på mail! :) anbefales på det sterkeste!
Hei Mariusz! Det er godt å høre! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og ditt abonnement :) Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det setter vi utrolig stor pris på :) Vi håper du får en god dag videre og en strålende sommer! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Rimelig og greit. Tar bedre inn på mobil her jeg bor enn telenor. Anbefales
Hei Celina :) Det var godt å høre! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss :) Tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi håper du får en god dag videre og en strålende sommer! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Gode priser, rask hjelp på telefon og enkel app for selvbetjening. Dekker behovet!
Hei Steffen! Det var hyggelig å høre! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss og med abonnementet ditt :) Tusen takk for en koselig tilbakemelding! Vi ønsker deg en god dag videre og håper du får en strålende sommer :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Særlig med fagforeningsmedlemskap for da kan det være du får et ekstra godt tilbud.
Hei marianne :) Så hyggelig å høre! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss :) Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi håper du får en fin sommer! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Ryddig faktura God kundeservice God nettdekning Billig
Hei Egil :) Så hyggelig å høre! Det er fint å høre at du er fornøyd med oss og med abonnementet ditt :) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi håper du får en strålende sommer :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice