Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her i huset har vi alle kontantkort fra Chili Mobil, og har alltid vært svært tilfreds med det. Det har vært billig, påfylling har vært mulig både via nett og fra et stort antall utsalgssteder, og dekningen har vært superb! Men så byttet de nett til Telia, vi mistet signalene på telefonen, og har nå vært uten signaler eller brukbart simkort i 1 måned. Vi har kontaktet dem gjentatte ganger på både mail og Facebook, og vi fikk først svar når vi åpenlyst etterlyste svar på "veggen" dems på Facebook. Da lovte de å sende nye simkort fortest mulig. 1 uke gikk, ingen simkort. De påsto at det måtte ha blitt borte i posten. Nye simkort sendt. Ny uke gikk, med samme svar som før. 3dje forsøk, ny uke gikk, og denne gangen fikk vi faktisk simkortene(!), men disse må aktiviseres via kundeservice. Og nå er vi tilbake i en runddans med å få svar fra kundeservice, bare for å få aktivisert simkortene vi har ventet en hel måned på. Slik det er nå, så råder jeg til å styre unna.
Etter at de byttet nett fra Telenor til Telia har dekningen drastisk blitt dårligere, kommer ikke lenger inn på min side. Prisene har steget og grunnlaget for å gå fra Telenor til chilimobil har blitt borte, blir å gå tilbake til Telenor.
Elendig og useriøst selskap. Svarer ikke på kundeservice.
Etter å ha ombestemt meg på overføring av abonnementet mitt til chilimobil kansellerte jeg ordren dagen etter jeg porterte den. Avbestilt via messenger og fikk beskjed at den var kansellert. En tid senere ble plutselig abonnementet mitt stengt og var avsluttet hos min operatør. Dette kunne ikke åpnes igjen umiddelbart pga chili hadde overtatt. Jeg måtte da vente i fire dager før det ble åpnet igjen, og prøvde på en dialog med chili om å kunne bruke deres kort uten kostnad i perioden, siden det var de som hadde gjort en feil, men fikk aldri svar av de, selv etter gjentatte henvendelser..
Dårlig dekning først og fremst, blir ikke varslet om brukt opp mobildata og til syvende sist dårlig kundeservice.
DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG! Det har gått en måned siden jeg bestilte overflytting og har ikke mottatt noe simkort. Venner av meg mottok ikke simkort og i tillegg sperra de det gamle abonnementet hos den gamle leverandøren så da stod venna uten mobil på ubestemt tid. De skylder på bytte av nettverk til Telia, men det er bare ren udugelighet!
Etter de byttet til Telia har jeg sittet uten tlf i snart 4 uker, klager hver dag men til ingen nytte. Sender eposter men får ikke svar. HOLD DERE UNNA!